{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

Stubmarkstid - weeeeeee {{forumTopicSubject}}

Så er det blevet stubmarkstid og bakketræningstid smiley

Har allerede fået ja fra min søde nabolandmand om at jeg “selvfølgelig gerne” må ride på hans stubmark indtil de pløjer smiley

Uhhh jeg håber det tager lang tid før de skal det - det er SÅ fedt at kunne skridte ture, bakketræne og bare hygge sig på marken smiley

Mvh Charlotte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stubmarkstid - weeeeeee
  • #2   10. jul 2019
    Skridte ture? Du har misforstået brug af stubmarker smiley

    Eller, min pony mener kun stubmarker kan bruges på at give fuld gas, som i fuld fart frem og glem bremsen så snart hun ser marken.

    Vi har både korn, raps og frøgræs marker her omkring, så der burde være mulighed for en fræse tur.


  • #3   10. jul 2019 Som ung elskede jeg at fræse afsted på hesteryg. Men efter en længere pause uden ridehest, opdagede jeg, da jeg endelig kom på hesteryg, at jeg, lige pludselig, var blevet dødelig og så turde jeg ikke længere gi los. smiley
    I dag rider jeg ikke længere pga helbred, men nyder at passe de 2 gamle damer på 23 og 15 år jeg har. smiley
    Men det var en herlig tid, da det var muligt smiley smiley


  • #4   10. jul 2019 FRÆSETUR !!!! så tårnene triller ned af kinderne og vinden suser for vildt om ørene smiley weee here we come smiley

  • #5   10. jul 2019 Ikke her oppe endnu, men når de kommer.....yes..... så er Basse 4 år og jeg 14, når vi fresser ud over markerne i fuld fart.

  • #6   10. jul 2019 Det kan godt værehestene bliver 4 år i hovedet - men som sunshine er jeg blevet lidt ældre smiley

    Ej begge heste er igen igen i lettere genoptræning. Først stod de stille hele vinteren pga mig. Så gik jeg i gang med Pinot - det gik fint i 7 uger, så fik han en %#&@ hovbyld der tog 3 uger før den gik ovenud. I gang i 1 uges tid....og så har jeg verdens mest ulidelig mandeinfluenza pt, så har ligget med feber i 10 dage - suk smiley

    Så jeg tror vi genoptræne alle sammen i fred og ro med nogle gode lange skridtture den næste uge eller to smiley

    Mvh Charlotte

    Ps Raps og majs stubbe er håbløse smiley


  • #7   11. jul 2019 Jeg kan godt bruge majs-stubmarker, det er helt fint at ride mellem rækkerne, og i rapsmarkerne kan man jo bare ride i sprøjtesporene smiley

    Vi nyder allerede nu, at der er taget 2. slæt på græsmarkerne, de er bare super at ræse rundt på og gamle traver og Baldur er henrykt.

    Der går et par uger endnu, inden kornet er moden her i Nordjylland, de er lidt før ved det i syd og på øerne, men det er bare en skøn tid, og kirsebærene er ved at være modne, så kan man stå og spise dem på hesteryg også smiley



  • #8   11. jul 2019 Øj ja gad godt at have græsmarker udenfor døren - det må være fedt smiley

    Mvh Charlotte


  • #9   11. jul 2019 Jeg glæder mig også helt til vi får høstet omkring foldene. Med en mave der kun bliver større og større for tiden, begiver jeg mig ikke lige ud hvor der er risiko for at ryge af, så jeg bliver pænt hjemme omkring i egen skov og på egne marker smiley

  • #10   11. jul 2019 Det er mega fedt! 60 ha lige udenfor døren, året rundt. En af fordelene ved at opstalde på et malkekvægbrug smiley

  • #11   11. jul 2019 I de 5 år jeg har haft min er det endnu ikke lykkedes med en fræse tur på stubmark. Hun har hvert år haft mindre eller større ting, der har gjort vi ikke kunne ride, og i år ser ikke ud til at blive en undtagelse, medmindre kiropraktoren kan løse det, så kan vi måske nå det. Det kunne være så fedt for har aldrig prøvet det og vil så gerne smiley

  • #12   11. jul 2019 Nemlig Ann smiley :) det var noget af det første jeg lærte Basse, (købte ham ligesom kirsebærerne var modne) at stå stille under kirsebær- og moraltræerne, mens jeg guffede løs smiley :) smiley

  • #13   11. jul 2019 Vi får også snart stubmarker smiley

    I mellemtiden bruger vi en mark der pt ligger brak, men der er huller, så der kan ikke fræses på den smiley


  • #15   11. jul 2019 Øhh, skridte en tur? Der må være noget du har helt misforstået! smiley Her er der kun en gangart, og det er galop! smiley

  • #16   12. jul 2019 Skridt?? smiley åå nej du smiley fuld galop med vinden i håret smiley smiley dog er der ingen stubmarker i området endnu..

    Mvh TT


    profilbillede
Kommentér på:
Stubmarkstid - weeeeeee

Annonce