{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
602 visninger | Oprettet:

isabella havde massør idag {{forumTopicSubject}}

Ja isabella har jo den sidste 1½ uges tid ændret sin adfærd fra at være stille og rolig og dygtig under rytter, til at spænde op og være tvær under rytter...

sadlen blev tjekket igår, og de ligger fint..

Så havde jeg massør ude idag.. og hun havde et bud på grunden til hendes ændrede adværd...

Isabella har altid haft en "svag" lænd (ikke direkte svag, men svagere end andres)... og pga at jeg er begyndt at få dressur undervisning, og ændret min ridning, har hun spændt op i lænden...

Denne spænding er nu blevet overført til hendes nakke muskler.. og massøren siger det meget meget nemt kan være det der gør hende hidsig under rytter.. for det gør jo skide ondt at skulle arbejde med nakken hvis den i forvejen er øm...

så den næste uge står den på EN dags ridning.. og resten af dagene skal hun longeres med indspændinger, løse, så hun får nakken laaaangt ned og får strukket ud i ryggen,,,
'

ugen efter skal jeg så begynde at ride hende igen (nogen som kan hjælpe med løsgørende øvelser???)

og så onsdag om 14 dage kommer massøren og giver hende en omgang igen *smiler*....

OG JEG SOM TROEDE HUN HAVDE KISSING SPINES... og var klar til at aflive hende *rødme* hvorfor skal jeg altid male fanden på væggen *ss*

sad jo en hel time og tud brølede i hendes boks igår ha ha.....

Nå men jeg filmede lidt af massørens arbejde idag.. og det kommer her ind en af dagene *smiler*

NOGEN LØSGØRENDE ØVELSER?????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  isabella havde massør idag
Kommentér på:
isabella havde massør idag

Annonce