{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.369 visninger | Oprettet:

Ny stald efter 12 år ..... {{forumTopicSubject}}

Endelig efter 12 år er min “vi banker da lige noget hurtigt midlertidigt bokse til hestene sammen af lidt reglar og brædder, til pengene er til rigtige bokse” nu blevet afløst af rigtige bokse smiley

Når man køber en gammel gård tilbage i 2007, som mildest talt trængte til “en kærlig hånd”, ja så går pengen til renovering hurtigt til køkken og isolering af hus, fremfor nye bokse og stald til heste.
Og prioriteringen har så også været, at det var vigtigere med læskure på foldene, end ny bokse - så ja der gik 12 år....men NU er det så sket smiley

Hestene har virket ganske glade for at bo i min “midlertidige” stald - men jeg er nu glad foran kunne holde det mere rent og mindre støvet, få mere lys ind, og have et vindue med tremmer for som ikke er sparket halvt ud af væggen tak og været Freiherr’s badutspring i boks smiley

Og der bliver endelig også plads til et sadelrum med varme, så jeg ikke skal slæbe seletøj ind og ud af huset smiley

Vi er endnu ikke færdig med stalddør direkte til fold og vindue, og sadelrummet bliver også en “oktober ting” - men nøj jeg er glad for mine nye bokse, og glæder mig til at hestene må komme ind på søndag smiley

Her de gamle bokse, som har virket upåklageligt, og intet kostede at etablerer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny stald efter 12 år .....
Kommentér på:
Ny stald efter 12 år .....

Annonce