{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

Jeg bliver så irriteret altså! {{forumTopicSubject}}

Jeg skal lige af med det her bare ;=)

Nu har jeg for snart 14 dage siden købt et underlag af en herinde, betalte det samme dag selvfølgelig. Dernæst skulle jeg bruge det inden der var gået en uge, da jeg ville give det med til den pony jeg har solgt. Men siden hun fik pengene har jeg bare INTET hørt eller set til underlaget. Jeg bliver sgu så muggen altså. 100 kr. er ikke mange penge, men helt ærlig altså...

GRRRRRR

Heidi

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg bliver så irriteret altså!
  • #1   21. okt 2007 Det er sgu så surt sådan noget. Har du ikke hendes nummer eller sådan noget?

• #2   21. okt 2007 hvis det er betalt via netbank, kan du muligvis stoppe pengeoverførelsen.. snak med din bank, hvis det er..

• #3   21. okt 2007 Æv, det lyder bare mega surt!
    Træls at folk bare snyder én på den måde!

• #4   21. okt 2007 Lige en tilføjelse?
    - Så snart man er 16 kan man straffes?!

• #5   21. okt 2007 Ej hvor irriterende.. ):

• #6   21. okt 2007 Det er dødirriterende, men det er desvrre den risiko man løber når man betaler forud.
    Har selv lige været igennem en træls handel hvor jeg skulle bytte en kasse rideudstyr for en ongegjord og 300 kr.
    Jeg afsendte kassen den førstkommende hverdag og alligevel gik der næsten 4 dage før jeg modtog pengene.
    3 gange i rap fik jeg en dårlig undskyldning om at pengene var overført til forkert konto, hvilket jeg da er udmærket klar over ikke er tilfældet.
    2 gange fik jeg at vide at gjorden var kommet retur til posthuset fordi der var forkert adresse på.
    Godt så. En ting er at dumme sig en enkelt gang, men 5 gange i rap?
    Gjorden har jeg forsat ikke set noget som helst til.

• #7   21. okt 2007 14 dage skulle der stå. Ikke 4

• #8   21. okt 2007 Gå ned til politiet, aflever alt hvad du har(samtale om varen, kvittering for overførelsen af pengene)

Politiet ansøger så om at få lov til at få banken til at oplyse navnet. Og tager den derfra.

Vær bare opmærksom på at det kan være en langsommelig affære.

Og fremover sørg for at få navn, adresse, evt. telefonummer, så du kan tjekke om personen rent faktisk findes. Ellers handel pr. efterkrav. det er ikke meget dyre end hvis det skal sendes almindeligt.

• #9   21. okt 2007 Vil give Anja ret i at "børn" har en større tendens til at være useriøse, for jeg kan nævne de første 20 annoncer hvor vedkommende har reserveret en vare og fået tilsendt kontonummer, hvorefter jeg får en besked om at de liiiige skal spørge forældrene først.
    Lad være med at skrive på en vare hvis I ikke er interesseret eller har pengene.

• #10   21. okt 2007 Jeg giver hende ét par dage endnu til at besvare mine henvendelser, derefter går jeg til HA'erne. Så må jeg tage den defra.

Håber, hvis du læser med, at du har rigtig dårlig smag i munden.

Heidi

• #11   21. okt 2007 Det afhænger også lidt afsagens størrelse.
    Politiet hjalp mig med en handel for 2500,- men jeg tvivler på de kan og vil hjælpe når det drejer sig om en 100-kroneseddel.

• #12   21. okt 2007 Jeg kender det godt! Tro mig.

• #13   21. okt 2007 Bare fordi nogle tror politiet ikke gør noget, så skal man da melde ulovligheder alligevel. Det er en pligt man har som borger i det danske samfund

• #14   21. okt 2007 camilla L

Tjah... Bor i en af de steder i landet hvor der er meget lidt politi til rådighed (der er en patruljevogn til at dække hele området efter 20:00)

Og de gange jeg har anmeldt sager er der blevet gjort noget ved det. Så meget at jeg faktisk skulle have været til retsmøde for et par uger siden, men det blev flyttet.

Så bare fordi du har haft en dårlig oplevelse betyder det ikke at det er det generelle billede på hele landet.

• #15   21. okt 2007 camilla L

Jamen, så forstår jeg ikke at du klager til højere instanset, kontakter medier osv. For du er jo tydeligvis utilfreds.

• #16   21. okt 2007 Se jeg har jo den direkte modsatte oplevelse - nemlig at VOKSNE købere er totalt useriøse her på HG.

Tre gange har jeg udleveret mit kontonr til Netbank og tre gange har jeg konstateret at der ikke går penge ind alligevel.

De to første tilfælde rykkede jeg 5-6 gange for pengene og tilsidst blev mine PB'er slet ikke åbnet af modtageren (jeg fik aldrig en forklaring).

Den sidste gang, var her fornylig hvor jeg fik ensludder for en sladder om at pengene var forsvundet i banksystemet og vedkommende havde skam prøvet at være i bnken - men lige nu vidste hun ikke rigtigt hvordan det gik..... Det var godt nok kun 120 kr, men hvis det havde været mine penge der var forsvundet, så tror jeg at jeg havde vist noget mere initiativ omkring det at finde dem igen.

Jeg har også handlet med to "børn" herinde og der gik overførsel og forsendelse uden problemer.

Man skal passe på med at generalisere.

• #17   21. okt 2007 Og desværre, uanset om det er voksne eller børn der snyder, går det ud over os, der gerne vil handle seriøst og ikke kan se nogen grund til at snyde.

Jeg overfører altid penge samme dag som handlen er aftalt og har altid modtaget mine varer. Kun en gang var de lidt forsinket og sælger kom med dårlige undskyldninger, men de kom da.

Når jeg sælger, sender jeg altid samme dag som pengene er inde på kontoen. Så glemmer man det ikke.
    Og har aldrig haft nogle utilfredse købere.

Kommentér på:
Jeg bliver så irriteret altså!

Annonce