{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
431 visninger | Oprettet:

snøft, jeg mistede alt :'( PC {{forumTopicSubject}}

Tirsdag morgen fungerede min computer helt fin.
Da jeg kommer hjem tirsdag aften, ville den ikke tænde.

Den var færdig smiley Min far arbejdede med den hele tirsdag aften, men der var intet håb. Alt var i hvert fald væk, men kunne computeren redes skulle den da det.

Onsdag fik han alligevel gang i den, så da jeg kom hjem onsdag aften var der liv i den.

men alligevel har jeg jo mistet alt jeg havde på den smiley Mest ondt gør det, at jeg har mistet alle mine billeder. over 1½ år med Amigo, alle vores bedste minder og vores udvikling - det er væk nu. Vores første stævne. Vores første La1, som jeg fik på video. Væk smiley
Billederne af min søsters hunde fra helt små. Alle billederne af min egen hund på nu 11 år gennem de sidste par år. Væk smiley

og det der irritere mig mest, er at jeg ku ha reddet det hele :@ hvorfor havde jeg dog bare ik nået at få lagt alle billederne over på vores eksterne harddisk smiley

så det jeg har tilbage, er de 20 billeder der ligger herinde, og at jeg ka se La1'en på video herinde - men den ka jeg jo ik hente ned herfra smiley og video min far havde af ham fra vi var oppe og se på ham.

Snøft snøft smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  snøft, jeg mistede alt :'( PC
Kommentér på:
snøft, jeg mistede alt :'( PC

Annonce