{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

Dyremishandling :-( {{forumTopicSubject}}

Ja så er det min tur til at blive sur over mishandling af dyr. Historien kommer her:

Vi har i langtid måtte hører fra min mands tre børn at de næsten aldrig var hjemme ved deres marsvin Da de hovedesageligt bor hos deres mors nye kæreste, Hvor marsvinene står hjemme ved dem selv. Moren har imidlertigdig tit spurgt om vi ville have dem. vi har dog sagt nej af den simple grund at hun ikke skal tro hun kan prakke os alt på, men i Fredags havde min mand fået nok af at hører om at de ikke var hjemme og passe dem og sagde ja til at få dem.
I går fik vi dem så og sikke et syn, de havde ingen mad ingen vand næsten intet andet end lort at gå i. vi havde heldigvis et venne par på besøg som opdagede at de også både havde lus og lopper.
Der var intet med til dyrene udover buret, madskål og vandflaske, så mens mændene kørte efter mad o.s.v. vaskede vi anre de stakkel dyr, men det blev værer endnu.
Mens vi vaskede dem kiggede vi dem lidt igennem, den ene havde sår efter at have kløet sig, dens klør var lange og nogle af dem buet og meget ømme, fødderne var præet af at de havde gået i fugt og var betændte og ømme. Den anden så heldigvis meget pænere ud, den havde lange kløer men ikke buet eller ømme, men den havde dog lidt ømme fødder.

Nu har de så fået vand mad en ren og tyg bund og masse af hø at gemme sig i og i dag tager vi dem til dyrlæge .

Vi snakker om om vi skal sende regningen til x-konen men miin mand er ret sikker på at hun ikke vil betale den, så går lidt og overvejer at melde hende for dyremishandliln. men holder det eller skal vi bare lade det ligge ????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyremishandling :-(
Kommentér på:
Dyremishandling :-(

Annonce