{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Hjemme fra dyrlægen {{forumTopicSubject}}

10 timer gik der fra vi tog afsted og til vi var hjemme igen, det var en lang tur, og det syntes min lille hest også. Og han var bestemt ikke tilfreds med at komme rigtig hjem.



Det var en hård nyhed jeg fik. Først til ryggen. Den var gal her. To horntappe, hvor rytteren sidder ligger tæt ved hinanden og klemmer ham, hvis han får rytter på ryggen.



Umiddelbart reagerede han ikke ved berøringen på ryggen og grunden til han blev røntgenfotograferet var at han ikke løftede ryggen op, når han blev rørt under maven.



Det er ikke noget der genere ham når han ikke bliver redet.



Men, allerede inden havde jeg fået den værste nyhed. Lukas voldsomme reaktioner skyldes at han har nedsat syn, som sandsynligvis bliver værre med tiden, han kan blive helt blind. På nuværende tidspunkt kan han ikke se hvad der sker bag ham, værst på højre øje, og så er han næsten helt natteblind.



Nu skal han så "observeres" de næste par måneder, og jeg skal så finde ud af hvad der skal ske. Det er ikke sikkert at hans syn bliver forværret, men hans nedsatte syn, gør at han er mere nervøs for sine omgivelser, så hvis ikke det bliver bedre, så er der vist kun en rigtig beslutning at tage.



Øv, ved slet ikke hvad jeg skal gøre.



Nu står han hjemme i stalden, og så skal de næste par måneder nydes, for det kan være de sidste måneder jeg får med ham.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemme fra dyrlægen
Kommentér på:
Hjemme fra dyrlægen

Annonce