{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

rideskole heste :'( {{forumTopicSubject}}

Jeg har opdaget, at bare fordi man ikke har sin egen hest, så er man lidt udelukket :S?
Jeg rider på rideskoleheste, og det skal jeg indtil jeg for min egen hest. Når v irider en tur, så er det somom man ikke er med i fælles skabet, bare fordi veninderne har deres egen hest :(? Jeg rider på Philipa og de andre rider på deres mega flotte heste, og så føler jeg mig udelukket, de snakker hele tiden om dem og deres hest.
smiley jeg føler mig udelukket...!

Hvad er det dov jeg gøre forkert :'(?

Andre som har / haft det sådan som jeg har :'(???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rideskole heste :'(
  • #1   15. feb 2008 Eller er det bare mig som er tosset :(?

• #2   15. feb 2008 Nope, sådan syntes jeg ikke det er på vores rideskole..

• #3   15. feb 2008 Vores rideksole, de er lidt snobbede smiley

• #4   15. feb 2008 sådan var det også på min gamle rideskole dem med hest var ligesom bedre end os uden

• #5   15. feb 2008 Hvad er det jeg gør forkert :'(?

• #6   15. feb 2008 Sådan have jeg det da jeg startede til ridning. Men jeg snakkede bare med dem gi var med i deres samtaler så begynder de sikkert at snakke emd dig også! smiley

• #7   15. feb 2008 Mellia O
    hvad med de andre passere?

• #8   15. feb 2008 Har selv haft part på rideskole hest,.
    Jeg synes det er fint at ride på rideskolehest.
    Du skal nok bare prøve at snakke med dem, spørge om du må ride sammen med dem, hvis det f.eks nu er tur. osv. For at blive venner med dem. smiley
    Så tænker de nok ikke på du nok kun rider rideskolehest. smiley
    Jeg ride selv sammen med dem der har part. smiley For de har jo ikke gjort noget galt smiley

• #10   15. feb 2008 Sådan var det i starten på den gamle rideskole og måske osse lidt stadigvæk! xD!

• #11   15. feb 2008 du er skam ikke tosset... sådan er ridesporten og sådan har den været i mange år. folk bliver højrøvet i takt med at de få hest eller at de får flere og flere dyre ting til dem... sådan var det skam også på min rideskole..

kendte engang en rigtig sød pige, hun havde verdens sødeste lille 2ér pony. racen øhh fuldstændig ukent men hvor var han sød, pigen var rigtig sød og snakked altid med os der ikke havde hest, men hun voksede hurtigt fra den lille pony og skulle have en ny.. hun fik en flot skimmel ox arber der lige gik til stam målet og var en rigtig god drssur pony.. hvad skete der hun blev en total snop, skal lige siges at jeg skam også havde fået hest i mellemtiden men desvære var han ikke en race hun kunne li (norbakker) så vi snakker ikke sammen mere...

mit pointe er at sådan er piger desvære overfor hinanden, og du har ikke gjordt noget forkert, prøv istedet at løfte dit hovede og nyd din ridning og lad de møgtøsser passe dem selv og deres heste.. eller du kan prøve at spørge dem om hvorfor de er som de er,,, nogle gange er det faktisk ikke med vilje, men bare fordi de ikke tænker over det,

men held og lykke med det... og husk at det er ikke dig den er gal med uanset hvad svar du får fra dem..

• #12   15. feb 2008
    . nu skriver jeg lige fra min mor's smiley
    .. Jeg er en pige på 15 og jeg startede også med at ride på elevponyer/heste , og mine veninder havde deres egne heste . Jeg følte mig også lidt udenfor fordi de jo kunne ride lige når det passede dem, og jeg skulle jo have min undervisning. Min mor blev så weekend passer og vi deltes lidt om den, så kunne jeg jo ride sammen med min veninder i weekenderne, men det var stadig ikk helt det samme. de måtte jo meget mere på deres ponyer. smiley
    . Til min konfirmation fik jeg så min egen pony , som jeg havde passet før. Hun kom self. ud på rideskolen og stå , der hvor mine veninder også havde deres til at stå. Nu kunne jeg så mærke at jeg var kommet med i fællesskabet , jeg kunne tydeligt mærke forskel efter at have fået min egen smiley

. Jeg har ikke selv forandret mig , tror bare at det har noget at gøre med at når man er elevrytter så er man bare en som rider , men når man så for sin egen er man en af dem der bliver lagt mærke til .

. det er ikke dig der er noget galt med , det er den måde folk ser elevryttere på ..

. det var bare min historie .. smiley
    Hilsen Lone's datter ;b

• #13   15. feb 2008 Det er faktisk rigtig. da jeg fik min egen hest var der mange flere jeg snakket med. Og mange fler der ville snakke med mig.

Kommentér på:
rideskole heste :'(

Annonce