{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

salg af hest {{forumTopicSubject}}

jeg har sat vores liizzaner tilsalg på en anden hjemmeide og nu er der en fra england der har skrevet og siger at han er int i ham men jeg har hørt meget om de der fakere der lader som om de er int i hesten og så vil jeg li høre jer andre der har prøvet det samme om hva han skrev til jer?
det her har han li skrevet til mig:
Hello stif,

thanks for the message. I am satisfied with the him and will pay 10,600euro for it. it's going to enjoy its new home here in England. My wife is very fond of horses and has already prepared s stable for it. I will have my transporter and Vetinary doctor arrange for the horse's movement to England.

I intend making payment through my associate in europe who owes me some 17500 euro. My associate wants to pay me through a cheque, at the moment my associate is currently in Australia for the holidays. I will have my associate send you a cheque of 17500 euro on my behalf.

Once you have received the cheque, you will have it deposited into your bank account. It will only take a few days for the money to arrive your account. You will keep 10600 euro as payment and the rest of the money, you will have it transfered to my transporter and vetinary doctor .

My transporter will need the money to have her transported to my location and my vetinary doctor will examine and give it some injections to make sure it is in good health to travel . I need you to send me the following details for the cheque payment ;

A NAME FOR THE CHEQUE ;

POSTAL ADDRESS :

TELEPHONE NUMBER :

Thanks,

jeg har ingen ide om det er fake eller ej så derfor vil jeg li høre jer om der er en der har skrevet det samme til jer??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  salg af hest
  • #1   12. jul 2008 Det er fake der var en der skrev det samme til mig da jeg skulle sælge. men han var bare for holland..
    men du kan se det ved han vil batale med chek

• #2   12. jul 2008 tror det er fake, hvor mange har lige en kammerat der skylder dem 17500 euro... og måden han allerede har planer osv, og du skulle betales med check... det lyder for usandsynligt, og det ligner nogle af de andre beskeder jeg har læst fra fakere... kender en hvis kammerat der hoppede på den, man han fandt senere ud af at det var til hvidvaskning af penge... og at de i sidste øjeblik ike ville have hesten alligevel, men så havde de da deres penge vasket hvide igen...

vil sige du skal ignorere ham..

• #3   12. jul 2008 I intend making payment through my associate in europe who owes me some 17500 euro. My associate wants to pay me through a cheque, at the moment my associate is currently in Australia for the holidays. I will have my associate send you a cheque of 17500 euro on my behalf.

^^ Det stykke lyder, som noget fis?

Synes virkelig ikke, at du skal gøre det!
    Heller ikke, når du føler dig så usikker på det!

• #4   12. jul 2008 Det ER fake

• #5   12. jul 2008 jeg skriver til ham at han skal komme og se den ellers sælger vi ikke!

• #6   12. jul 2008 Jeg ville aldrig sælge en hest med mindre jeg mødte køberen personligt hvad enten det er en dansker eller en fra et andet land.
    Jeg synes klart det der lyder fake.

• #7   12. jul 2008 det er fake..... de skriver altid det med at du skal give hans ven resten af pengene for checken... så står du uden hest, en ugyldig check og en masse penge mindre......... gør det ikke......
    Lad ham se hesten og få altid kontant betaling......

• #8   12. jul 2008 og aflever ikke hesten før du har dine penge i hånden.

• #9   12. jul 2008 jeg har skrevet:
    tank you very much for your message.
    Please send the check to this adress:
    så står der vores adresse smiley

As soon as our bank has cleared the check we will contact you to arrange transport and Veterinary control.

Best regards
    Sif Nielsen

det er noget min far sagde at jeg skulle skrive.

• #10   12. jul 2008 Der har været så meget om netop det der på nettet, så slet du bare den email.....

• #11   12. jul 2008 jeg tror ham heller ikke... det gør min far heller ikke men HVIS det nu skulle gå hen og være sandt så skriver vi li det her smiley

• #12   12. jul 2008 en der skylder ham nogen penge....hvor lyder det dog dumt....

• #13   12. jul 2008 det er ikke sandt. Prøv at søge på hestenettet.......

• #14   12. jul 2008 ja altså hvem skylder li hinanden 17500 euro!!!! smiley

• #15   12. jul 2008 De bruger checks fordi de håber de ikke bliver tjekket, når du sætter den ind.. Nå checken så er blevet sat ind, skal du jo sende de overskydende penge tilbage, her er fidusen så, når du har sendt pengene, bliver checken anulleret, og det vil sige, at du faktisk har "foræret" ham penge...
    Han vil ikke kunne spores ellers noget, du står stadig med hesten, og du er nu et hvis beløb fattigere...

• #16   12. jul 2008 det er en faker han har også skrevet det samme til mig,så hold dig langt væk fra fra ham

• #17   12. jul 2008 Det har jo været i nyhederne en mil. gange.

De sender en check på et for højt beløb, kontakter jer og siger I bare kan refundere de ekstra penge via kontooverførsel. Når I har overført pengene, så får I først svar på at cheken er dækningsløs. Dvs. han lige tjener fedt på jer.

Skal I skrive noget som helst, så skriv at han skal overføre penge via konto I tager ikke imod check... For cheken skal i skam nok få.... En gummi check bare.

Jeg fik nøjagtig samme mail på min Shire.

Heidi

Kommentér på:
salg af hest

Annonce