{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
287 visninger | Oprettet:

Pris - hjælp!! {{forumTopicSubject}}

Hej! Ja jeg har nu haft Sleipner til salg et godt stykke tid uden henvendelser.. er prisen fair synes i?
Der var også en person en dag der oprettede et indlæg hvor hun skrev at hun først havde fået henvendelser på hendes da hun havde sat prisen op. folk troede simpelthen der var noget galt med den fordi den var "billig".

INFO:
Navn: Sleipner
Højde: 148cm
Alder: 7 år
Køn: Vallak
Farve: skimmel
Dressur: LC har ikke gang nok til at blive dressur pony
Spring: LA med kapacitet til mere. Han springer ALT!

Super nem pony der aldrig har været syg eller halt! Han har aldrig stejlet eller bukket men han kan være lidt stærk ind imellem.
Han har kun været startet til elevstævner på rideskolen.

Jeg (er 21år)har fået spring undervisning på ham hos berider sidste år og i år er der 2 piger på 10 og 11 som har fået spring undervisning hos berideren på ham.

Han har gået som elevhest.

PRIS: 35.000kr - kan selvfølgelig forhandles til godt hjem!
læs evt min salgs annonce med ham..

håber nogen vil svarer...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris - hjælp!!
  • #2   27. jul 2008 Har ikke noget svar... har bare ingen henvendelse fået og ville derfor hører om i synes det er en fair pris...

  • #3   27. jul 2008 Jeg tror problemet er at den ikke har været ude og vise noget. Du kan jo godt skrive LA spring, men hvis folk ikke kan finde det på info-sport synes de ikke de kan bruge det til noget.
    Så det er muligt den ligger i den dyre ende.


  • #4   27. jul 2008 danmark er et dyrt land at leve i, alt for dyrt. Jeg står med en uridelig hest men har simpelthen ikke råd til at købe en ny. Priserne er eksploderet de sidste pr. Rider kun islænder og ved at priserne inden for islænder er fordobblet på få år så mange mennesker har simpelthen ikke råd hverken til at købe eller holde hest. Jeg synes det lyder dyrt men kender ikke så meget til priser på ponyer og heste.

  • #5   27. jul 2008 man køber hvad der er mest nødvendigt..

    huspriserne er steget og der er ikke mange som har råd til at sidde i bolig, oveni lige at købe hest, og de månedentlige udgifter..

    det tog min søster at sælge en LA dressur for kun 25.000 med ALT udstyr på næsten et år.. der er ingen som har råd til det..

    men helt og lykke med salget..


  • #6   27. jul 2008 Line : Det er vidst ikke noget din mor bare siger. Det er en teori om samfundets økonomi. Det lød ellers godt smiley

Kommentér på:
Pris - hjælp!!

Annonce