{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
290 visninger | Oprettet:

Jer der rider bidløs? {{forumTopicSubject}}

Hvad gør alle jer der rider bidløs når i skal til stævner? må man godt ride bidløs til stævner? kan man godt f.eks. ride uden bid der hjemme, altså til alm. træning også med bid til stævner eller reagerer hesten så ikke på bidet? over vejer måske at begynde at ride bidløs men ved ingenting om det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jer der rider bidløs?
  • #1   7. sep 2008 Hvad gør alle jer der rider bidløs når i skal til stævner?
    Jeg rider ikke stævner.

    må man godt ride bidløs til stævner?
    Nej, eller hvis du har hest og springer må du ride med hackamore

    kan man godt f.eks. ride uden bid der hjemme, altså til alm. træning også med bid til stævner eller reagerer hesten så ikke på bidet?
    Jeg syntes man skal vælge en af tingene, men det kan du vel godt.


  • #2   7. sep 2008 Du må kun ride med hackamore i spring for heste, alt andet må man ikke ride bidløst.
    Du kan søge op lov også stille op uden for konkurrence hvis du får lov.

    Du kan sagtens ride bidløst der hjemme også med bid til stævner, det gør den ene af Miss Perfect' herinde fra, hende med Tonga smiley


  • #3   7. sep 2008 nu er det jo ikke alle der rider stævne.. jeg har aldrig deltaget i et stævne .. det siger mig intet... og jeg rider bidløs, så ingen ko på isen her smiley

  • #4   7. sep 2008 Hvis du vil rider stævner bidløst, så skal du høre om du må ride uden for konkurrence.

  • #6   7. sep 2008 Hvis du rider hest så rid med hackamore smiley
    Men så det kun hvis du rider spring stævner smiley

    - Men ja jeg rider med hackamore (fordi jeg springer og aldrig kommer til at ride dressur) - så ingen problem der smiley

    Og ville aldrig kvitte stævner smiley


Kommentér på:
Jer der rider bidløs?

Annonce