{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
387 visninger | Oprettet:

Hvad træner i? {{forumTopicSubject}}

hey... ville lige høre hvad i rider?..... Hvad i sys der er mest spændende? Dressur, spring,terræn, horsemanship eller andet?....
Jeg rider det hele.... rider tur ca. 2-3 gange om ugen.... Dressur 2 gange, spring 1 gang...(nogle gange på tur også) og den sidste dag trræner jeg horsemanship..... det var sådan en dag som idag! Jeg red hende i rebgrime og langt træktov (4 meter) vi øvede gallop skift.... ved altså godt hvad det hedder men kan ikk huske hvordan man staver til det... heheh.....

Planlægger i jeres uge og hvordan?
Hvis i øver horsemanship... på hvilken måde?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad træner i?
  • #1   22. apr 2005 ved Obelix planlægger jeg den men ikke ved Bellámi
    og det er da DRESSUR der er mest spændene!


  • #2   22. apr 2005 Men også tit ture efter dressur på Obelix eller ture på Bellámi da vi har en stor skov!
    nogle gange træner jeg også hms!


  • #3   22. apr 2005 jeg går mest op i spring.. da jeg gider at gå seriøst op i dressur...

  • #4   22. apr 2005 ja øver horsemanship en gang i ugen til at få et godt forhold til hestene....

  • #6   22. apr 2005 jeg rider dressur,spring, tur(nogen gange med spring over væltede træer, grøfter og sårn)

  • #7   22. apr 2005 Dressur... smiley det er det jeg bedst kan lide... helt klart.... men min pony er ret frisk og kommer let til at kede sig og så bliver han let lidt for sjov at ride... hehe så han får også lov at springe 1-2 gange om ugen og blive longeret lidt.... og nogengange på tur.... men syns at når man ikke rider tur så tit nyder hesten det mere når man så endelig tager den med på skovtur..

  • #8   22. apr 2005 okay...! det lyder spændende....jeg elsker horsemanship.... det er helt fantastisk i mine øjne.... jeg har lært linse at neje.... hun er faktisk ret god til det.... og nu vil jeg se om jeg kan lære hende gå uden nogen form for hovedetøj, grime eller lignede mens jeg rider.... =P det er et stort arbejde... men elsker det.... har stor respekt for dem der kan alt der det.... ville vildt gerne lære at ligge hende ned.... =)

  • #9   22. apr 2005 Jeg får undervisning i dressur og spring en gang om ugen, og rider så tur eller leger 1-2 gange om ugen...!
    (på excellent)

    rider tur og får dressur undervisning.
    (på elicia)

    rider ikke på de to andre.. chiwas er jeg for stor til, men engang imellem tager vi os lige en LANG tur!

    Amia leger og træner jeg med fra jorden!


  • #10   22. apr 2005 Jeg rider dressur undervisning 3 gange om ugen og spring 2 gange om ugen og de sidste dage er enten tur eller fri dage..

    Jeg springer 120-140.. og dressuren er med Galoppioetter - Passage og piaff... så vi rider lidt af hvert...



  • #11   22. apr 2005 jeg begyndte et træne horsemanship på scheik da han opførte sig helt tosset.. og nu kan jeg sætte mig op på hamm og ride hvor hen jeg vil... uden noget som helst på! det er sket på bare tre uger! (har taget 4 kurser ved en hestehvisker.. det anbefales!)

  • #12   22. apr 2005 er det ikke helt vildt syrt.... alt hvad jeg har lært linse er selvlært.... hun er utrolig kilden så det er lidt svært... =(

    Lene R: hende du snakker om.... er det hende med woody?


  • #13   22. apr 2005 theis- det er jeg godt klar over.... men sådan noget som at lære hesten ting... f.eks at ligge ned.... det gør jeg kun en gang om ugen.... arbejder med hende på den måde.... men jeg kan sagtens stå og strigle hende i en time.... hun elsker det... og det samme gør jeg....

  • #14   22. okt 2005 Enlig kan jeg bedst lig at ride lidt forskelligt ,
    Jeg er sådan lidt "all a round" rytter ,
    Men vis jeg skal sige noget jeg går aller mest op i ,
    Er det nok dressur og horsemanship og meget tur !
    Elsker også at springe en gang i mellem , men det er ikke noget jeg sådan intressere mig for på den måde. Men sys det er helt vildt sjovt smiley


Kommentér på:
Hvad træner i?

Annonce