{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Hvad træner i? {{forumTopicSubject}}

Hej

Hvad går i og træner på derhjemme pt?

DD er ved at blive trænet op til hans kåring d. 21 maj. Han bliver svømmetrænet en gang om ugen. Pt. svømmer han 3 runder, hvilket har givet utrolig mange muskler på bagpart, ryg og bringe/skulder!
Udover svømmetræningen skridter vi en lang tur dagen efter svømningen. For at løsne musklerne igen.
Så longere jeg ham over trav bomme og tempospring plus alm. spring.
Han kører tur for vogn en gang om ugen og er super dygtig til det. Virkelig en fornøjelse at kører med. Vi træner ikke holdning endnu, bare fremdrift og signaler smiley

Mullerne pipler frem og maven strammer sig langsomt an smiley Glæder mig til at se ham færdig shinet til kåringen.

Og nu er jeg spændt på at læse hvad i går og træner på :=)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad træner i?
  • #1   31. mar 2011 jeg træner til føl og plag skuet i EAMH smiley

    pt træner jeg ikke det vilde med maddi, da hun løber utrolig meget ude på folden, og vil ikke overanstrenge hende... Vi laver lidt løs longering og nogle gå ture rundt om i området, men regner med at at begynde at blive mere seriøs nu når vi nærmer os smiley

    Jeg er lidt i tvivl omkring hendes foder smiley

    pt får hun 500 g horselux grow og 300 g fiberpiller fordelt på 3 gange om dagen.... derudover får hun også glucosamin og msm, som hjælper med at "smøre" led og gør dem mere smidige...

    hvad foder i andre med og hvor meget?

    hun kom igår på hamp, så nu glæder jeg mig til a se om hendes mave trækker sig lidt sammen mht halm vommen hun går rundt smiley


  • #2   31. mar 2011 Lige nu går jeg bare ture, og longere Testarossa, da hun er ved at blive fedet op, efter hun har tabt sig meget igen. Men så snart hun er klar skal hun til at springe igen, og det bliver nok noget med en masse bom træning og noget tempospring.

    Berry går jeg ture med, og træner opstilling.

    Jeg har tænkt lidt på om jeg skulle prøve med noget svømning, men nu skal hun lige være klar:)


  • #3   31. mar 2011 DD får 200 gr. fiberpiller - protein... 100 gr. valset havre - energi... 75 gr. salvimin - vita+mineral... Ekstra e-vitamin, lakseolie, biotin og yeasacc. derudover en lille smule pre alpin for at give bedre sædkvalitet smiley

  • #4   31. mar 2011 trine>> hvordan ser han ud? tænker ekstør? synes ikke det lyder af meget det han får, men maddi er jo en lille "rullepølse" men håber dog hendes mave trækker sig sammen så ikke hun er en lille rullepølse

  • #5   31. mar 2011 Synes han ser rigtig fin ud. Hans muskler popper frem nu hvor træningen er sat op. Samt hans mave strammer sig mere an. Han er ikke for fed og ikke for tynd. smiley Holder dog skarpt øje med om foderet skal sættes op nu hvor han er i mere træning smiley

    Det kan godt være det ikke er meget han får. Men det er sådan han ser bedst ud. Han får selvf. også wrap.
    Det er jo ikke alle heste der skal have meget foder. De skal jo ikke have det bare for at have det smiley


  • #6   31. mar 2011 Jeg træner frem til hans kåring d. 16 April på fyn.
    Min træning består af:

    -Longering over bomme.
    -Gå i bakker.
    -Løsspringe.
    - Mønstring.
    - Gåture.
    -Galoptræning.

    Han har sat pæne muskler, men kunne godt stramme maven mere op.
    Han ser ud som han gør, har holdt ham igang hele vinteren med lange gå ture.
    Vi tar kåringen som noget lærerigt og en stor udfordning, har aldrig prøvet det før, men håber selvfølgelig på han bliver kåret..;)


  • #7   31. mar 2011 Hvordan galoptræner du ham smiley

  • #8   31. mar 2011 Jeg galoper ham i longe, for at træne hans ballance, både i lavt og højt tempo, og træner at han skal sætte af fra trav til galop, og ikke bare løbe i galop..;)

  • #9   1. apr 2011 Ok smiley

Kommentér på:
Hvad træner i?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce