{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad træner i?
  • #1   12. apr 2007 Ups - der var ikke meningen der skulle oprettes 2 indlæg smiley

  • #2   12. apr 2007 Dressur og spring.

    Jeg varmer op med slangegange og 8-taller.

    Hvis jeg skal forklare springningen bliver der meget lang, så ikke nu xD

    Jeg variere min træning med tit at varme op / skridte af i skoven. Og lave forskellige øvelser. Og er i skoven ca. 1 gang hver 2 uge.




  • #3   12. apr 2007 med Robin træner jeg :
    Dressur så er der , vasader, scenkelvigninger, kontra lidt changementer smiley
    Træning fra jord, så er der alt fra neje til at lære ham at lægge sig ned ( skal lidt træning til xD '

    Shalom træner jeg til at lære at stå stille og lære gå pænt i snor, træne over plastik og plastik over ham . Trailertræning så han selv går i trailer smiley og trafik !

    Tja alt muligt med det lille følle , så han bliver vant til ting omkring ham smiley


  • #4   12. apr 2007 Hva træner du ? smiley

  • #5   12. apr 2007 Hej.
    Jeg varmer for det meste op med at trave rundt for løse tøjler, så dana slapper af. Men ellers varmer jeg op ved at lave smidigørende øvelser.
    Så traver jeg samlet, får hende godt ned at give efter, og rider på volter. I tölt øver jeg hende i at give efter, på små volter. I galop galopere jeg på Store volter. I skirdt laver jeg Schenkelvigtigning, forpartsvening, bagpartsvening, og volter, og lidt versade.
    Men det er meget forskeliige hvad jeg laver, men jeg rider altid alle gangárter igennem! Hvis hun har fri en dag, Øver jeg hende i at neje, og lave spandskeskidt.
    Nogle gamge longerer jeg hende også bare med lomgeringsgjord og indspændingstøjler. Men det varieer altid..


  • #6   12. apr 2007 Lige nu øver jeg meget med at han skal holde hovedet nede! For han er begyndt at noglegange at tage det op, ikk slå med det med sådan tage det op . Men han er ved at lære det :') Jeg øver osse lidt schenkelvigninger (Staves?) han er sådan set blevet meget god til det hele . Jeg øver os lidt overgang med ham i galoppen

  • #7   12. apr 2007 Uh, jeg laver mange forskellige ting smiley

    Jeg træner pt. ridning på bane, i grime og uden noget, rider ture, løsspringer, rider travbomme, træner både med plastik/kegler/tønder/paraplyer osv, fra jorden og fra ryggen (tillidsøvelser). Går ture i naturen, i skoven, og er så småt begynde at gå ved stranden også. Derudover træner jeg også trailer-træning smiley

    Jeeaah, og ellers hvad jeg sådan lige kan komme på af sjove ting ;-D


  • #8   12. apr 2007 Rider hovedsagelig dressur, og rider øvelser til og med LA herhjemme. Altså Schenkelvigning, kontra, tilbagetrædning, versader osv osv.

    Må nok indrømme at jeg ikk er alt for god til at variere min træning. På en uge hvor jeg rider stortset hver dag, rider jeg nok dressur 5-6 dage og ellers skridter jeg en tur eller hun har fri. Hun må ikke springe og helst heller ikk longeres for tit. Så det bliver mest til dressur, men heldigvis elsker hun at arbejde og hun køre egentlig ikke rigtig sur i det, og er altid glad og frisk. Skulle hun dog blive lidt træls i dressuren, tager vi en dejlig tur i skoven, og så er hun klar igen dagen efter.


  • #11   12. apr 2007 Kristine F: Arg ;-D Det var smart tænkt egentlig smiley

  • #13   12. apr 2007 Kristine F: Hihi smiley
    Det er da en alletiders måde, at lære hesten det på, syntes jeg.


  • #15   12. apr 2007 Kristine F: Ja det er også rigtig dejligt at have havet så tæt på. Der er ca. 10-15 min ridning/på gå ben ned til havet, så det er rigtig skønt smiley Kan du ikke køre til stranden i trailer :o) ? Det kunne da være en mulighed :o)

  • #16   12. apr 2007 Medmindre man self. har 4 timer til den nærmeste strand xD Så er det måske ikke så sjovt smiley

  • #18   12. apr 2007 Jaeeh, hvorfor ikke ;o)?



  • #19   12. apr 2007 Hej alle(o;
    Det er super dejligt at lave mange forskellige ting med sin hest(og bedste ven). Min skønne vallak er lige blevet 5 år, og vi træner meget forskeligt. Vi rider masser af ture, jeg trækker ture, træner dressur, HMS, løsspring, og så har jeg en slags agility bane(o; Han har altid masser at tænke over, så han ikke finder på at lave ballade pga ensomhed(o;


  • #20   12. apr 2007 Jeg går meget tur. Men når jeg rider er det dressur og lidt spring xD

    Og jeg gider ikke skrive hvilke øvelser jeg laver xD


  • #21   12. apr 2007
    Jeg træner dressur, vi er ved at træneat gå dybt, da det ikke er noget hun sådan har fået besked på før. Så træner vi også tempo i galoppen, og samling og op-ad-bakke ridning. xD hehe

    Elelrs spring 1-2 gange om ugen.

    En gang imellem tager vi en skovtur ell rider lidt dressur på stubmarken. xD


    Variere min ridning med at ride en tur i skoven, køre til stranden og ride, træne bomme, forskellige dressur øveser og så spring self. xD hehe


  • #22   12. apr 2007 Lige nu er jeg igang med at lære lotti at lave versade, men det er som om hun er lidt stiv i den ene side, der har hun ikke så let ved det.

Kommentér på:
Hvad træner i?

Annonce