{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.124 visninger | Oprettet:

kodeledsforvridning ? Hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej Alle Hg'er!!

I slutningen af april fik min hoppe konstateret gaffelbåndsskade i vf ( gaffelbåndet var næsten revet helt over ) Jeg var hos falk rønne og fik gode ods til at hun skulle komme sig - den 1 august var vi så der nede igen og der var hun hele helt op og jeg kunne begynde genoptræning - efter ca 2 måneders genoptræning bliver hun halt igen, jeg tror straks det var gaffelbåndet igen !

vi tager så op til falk rønne igen den 7 oktober og får hende scannet og det viser sig at hendes gaffelbånd er helt og ikke skadet Jubii ( som han sagde ordret " jeg har aldrig set en hest med så stor skade have så pæn en sene, det ser ud som om hun har fået en hel ny sene jeg kan slet ik se den har været skadet ) dejligt - vi tjækkede hende så i bøjeprøve og kom frem til det var venstre kode den var galt med, hun blev termogrferet og fik taget røgnten af hele kroppen og det viste sig at hun havde en minimal kodeledsforvridning i vf kode. hun skulle stå i 10 dage og så skulle jeg bare gå igang med hende igen da hun stortset var rengående da vi var der oppe - men hun er stadig ikke ren, men selvfølgelig kun meget lidt uren i perioder - hun bliver ikke redet før hun er helt rengående da hun slet ikke vil gå på venstre volte!

min spørgsmål er så! hvor langtid tror i det kan tage af komme over skaden?

håber i kan finde ud af det jeg skriver - kan godt se det selv bliver lidt indviklet

// Charlotte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kodeledsforvridning ? Hjælp
Kommentér på:
kodeledsforvridning ? Hjælp

Annonce