{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
417 visninger | Oprettet:

Stor hest:} {{forumTopicSubject}}

Nu skal i lige høre historien først.
Det startede med at jeg fandt ud af at min pony & jeg ikke passede 100% sammen, og det mener jeg er vigtigt at man gør, når man skal samarbejde. Så jeg satte Sharif til salg, og det er godt og vel 2 måneder siden. Han er så blevet flyttet over på fyn, hvor han står i proff. ridning, og siden da har jeg ikke været ude og ride smiley
Det er også meningen at jeg skal ha' en ny hest, men ikke før Sharif er solgt, da vi ellers ikke har pengene. Men så her i tirsdags (Min fødselsdag), var vi ude på Blue Hors, hvor vi mødte nogle af vores avler-venner, og de stod med en hest som de ikke havde tid til at ride på, så de spurgte mig om jeg ikke ville ride den for dem:} Og det ville jeg da selfølgelig MEGET gerne. Så jeg var ude ved dem i torsdags for at prøve den. Den var dog ikke helt klar til mig endnu, så istedet skal jeg ride på en anden en. <b>Kæft</b> det var skønt at ride igen! Men hold da fast, det er ikke lige hver dag man kommer op på sårn' en <b>kæmpe</b> Dv'er på 175! Men den var helt vild sød, og nu her fremover skal jeg ride på den:}

Dagen efter var jeg squ også noget øm i benene & mavemusklerne:}


<i>Nanna</i>


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stor hest:}
  • #1   20. dec 2008 Det er bare et spørgsmål om tilvænning smiley Jeg havde en pony på 140 cm jeg solgte i marts og nu har jeg en stor DV hopp på 170 som jeg har haft i et ½ år. Nu synes jeg pludselig at hvis jeg rider en hest derer bare 165 så synes jeg det er som om jeg rider en pony xD hehe, så det skal du nok vænne dig til. og tillykkede med det forresten hvis man kan sige det smiley

  • #2   20. dec 2008 Mange tak. Og ja, der er bare et kæmpe spring når man ikke lige vant til at ride sårn' en kæmpe + at det er en springhest som jeg skal ride dressur på :}

    <i>Nanna</i>


  • #3   20. dec 2008 Ja tilvænning, min er dog "kun" 165 .. og jeg er sådan cirka også kun 165. Derfor synes jeg alligevel den er stor til mig. Jeg sprang fra pony på 123 --> til min nuværende hest. på 165..
    Du kan tro at jeg også fik et chok da jeg skulle ud og prøve heste de var alle 160 +++ ..
    Men heldigvis havde jeg lige redet en hest hjemme inden, så jeg var en smuule vant til den store gang. men fløj alligevel ud af saddelen hele tiden smiley


  • #4   20. dec 2008 Tilvænning, tilvænning, tilvænnig ;D

    Jeg tog springet fra min 3´er (128) op på kæmpe unghest (175), som dengang kun var redet 1 måned smiley

    og nu her er der snart gået et år, og er først ved at have vænt mig helt til det nu (;


Kommentér på:
Stor hest:}

Annonce