Hingst bange for egne lyde .. hi hi {{forumTopicSubject}}
Det var i dag, her for et par timer siden. Jeg var ude og ordne heste, da jeg fik en lys idé....
Min hingst Kings knight er en meget snaksagelig hingst, og især når der er hopper til stede. I dag var naturligvis ingen undtagelse. Efter jeg havde børsten Sweety (mine folældres old hoppe) lod jeg hende gå fri foran boksene. Hun trissede lidt rudt og gik så ned forbi Hingsten... han brummede helt vild og var helt vild glad for at se hende. Nu står hun jo også 2 bokse fra ham til dagligt, så det er jo ikke tit de ses ... hi hi, men ja så kom jeg i tanke om jeg ville optage Kings knight på min telefon, så jeg kunne høre sig selv ....
Den næste gang Sweety gik ned til ham, gik jeg med, og fik optaget 41 sek af brummen, og så stoppede jeg ...
Jeg afspillede det for ham, og ja hans udtryk var et kodac øjeblik, det var så godt. Han spærede øjnene helt op, ørene lige frem og halsen helt spændt, så fnyste han, og bakkede... Han ville derefter ikke komme hen til hvor lyden kom fra, og syntes og blive nervøs for den farlige hingst som sagde disse ting til hans hopper ....
Hopperne derimod så glade ud og komme alle frem for og se den nye hingst ... hi hi hi
Ja sikke da en stor og farlig hingst jeg har mig =)
aug 2005
Følger: 102 Følgere: 96 Heste: 3 Emner: 1.493 Svar: 5.531
maj 2005
Følger: 86 Følgere: 99 Heste: 7 Emner: 232 Svar: 2.122
maj 2005
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 53 Heste: 17 Emner: 357 Svar: 4.804
jan 2007
Følger: 79 Følgere: 79 Heste: 8 Emner: 94 Svar: 1.278
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 48 Heste: 3 Emner: 80 Svar: 2.035
- Kommer til at tænke på da Madame flirtede vildt med den flotte sorte hest i vinduet ..
Og så når hun løb hen langs vinduet, og den så forsvandt, stod hun og kiggede med et MEGET forvirret udtryk xD
maj 2005
Hingst bange for egne lyde .. hi hi