{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
461 visninger | Oprettet:

Overgang fra pony til hest {{forumTopicSubject}}

Jeg kan se, der er en del talentfulde ponyryttere her og nogle af jer har fået nye skønne heste.
Jeg går ud fra at mange af jer stadig har ambitioner om at ride på et højt niveau, men hvordan får man en ny (og sikkert dyr) hest financieret?
Har I total forældreopbakning ? Self. får I penge ind for ponyen men hvad står en god hest i idag på det plan I skal og vil ride på?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overgang fra pony til hest
  • #2   19. jan 2009 Jeg får penge for ponyerne self.

Ellers har jeg sparet op, så der har jeg også nogen penge.

& så som Galopgrisen siger - rider hesten op.

• #3   19. jan 2009 Glemte lige et par spørgsmål.

Nej, jeg har ikke total forældre opbakning, hvilket også gør det lidt sværere med stævner osv.
    Men de betaler opstaldning mm.
    Min underviser køre mig til stævnerne. smiley

- Prisen på min kommende hest, ligger pt. på 55.000, hvis det er den jeg køber.. Jeg skal se på den i weekenden.
    Ellers har jeg sat mig et "loft" på 80.000..

• #4   19. jan 2009 De fleste ponyryttere sælger jo deres ponyer ved overgang, og får en masse penge for dem..

Hvis du vil ha' en hest på højt plan, som kan alle øvelsere osv. nu og man ikke skal til at ride den op, ligger prisen ca. mellem 180-800.000 kr. Selvfølgelig kan du sagtens få nogle der er dyrere, men det er nok gennemsnittet.

Jeg har et år tilbage på pony og vi kigger allerede nu efter hest, så jeg kan nå at lære den at kende og komme ud og starte et par stævner..

Jeg har fuld forældreopbakning og min mor er selv hestemenneske og hun bruger alle sine penge på min ridning.. Vi kigger på heste til ca. 150.000 - 200.000 lige pt. fordi jeg vil så meget når jeg skal videre på hest.. Dog kan man jo også købe en unghest og ride den op og det er jo en del billigere, men det er bare svært hvis man ikke er vant til de højder og det er også grunden til at vi vælger at købe en på over 8 år, som kan sine ting..

Og så er der mange (der i blandt mig) der har sponsorer, når de rider på det plan og det hjælper også en del i hverdagen..

Kommentér på:
Overgang fra pony til hest

Annonce