{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

hvorfor er folk så sure??? {{forumTopicSubject}}

tænker tit over hvorfor folk bliver så sure over at få karakteren lav eller middel, jeg forstår godt at de gerne vil have en forklaring, det vil jeg også gerne selv, men hvorfor blive sur og såret over det, folk har vel deres grunde til at give det de giver.... okay nogen svarer ikke når man spørger hvorfor, og nogen kommer med dumme svar, men jeg synes flere gange jeg har oplevet og hørt om at folk bliver sure bare det de ser at jeg har givet eks. lav.... de skriver en eller anden latterlig besked om hvorfor man har givet det, hvorfor ikke bare spørge pænt og ordentligt, istedet for at flippe ud før man egentligt har noge at flippe over...........

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvorfor er folk så sure???
  • #1   1. jul 2005 Var faktsik tæt på at spørge en om hun ville forklarer hvorfor hun ga Mille middel , men tænkte nemlig lige præsis på , at så ville hun sikkert blive sur .
    Det vigtiste er jo at JEG ved at hun er uendelig karaktere værd smiley

• #2   1. jul 2005 Jeg er ikke sur, tager glad imod lav, middel, høj og ekstra høj smiley

Man kan ikke diskutere folks smag smiley

• #3   1. jul 2005 ja jeg giver heller ikke så tit karakterer længere, fordi jeg er træt af dem der ikke kan tåle en fair karakter, og mener at jeg bare giver det fordi jeg ikke kan lide dem, det har jo ikke noget med ejeren at gøre, kan jeg lide hesten får den en god karakter er den ikke lige min smag eller billederne er dårlige får den en lille karakter, dermed ikke sagt at den ikke kan være god, dejlig flot osv... jeg vil meget gerne forklare mine karakterer, hvis folk spørger på en ordentlig måde, der er jo ingen grund til at blive sur og fornærmet over en karakter...

• #4   1. jul 2005 Tja, du har ret . Jeg bliver ikke selv sur, hvis folk giver Zakki sur .. For i mine øjne er han jo den smukkeste pony i hele verden .. smiley

• #5   1. jul 2005 Jeg er helt klart også ligeglad fra nu af... Gider det ikke mere.. :o)

• #6   1. jul 2005 Du har så ret. Det er jo ikk nødvendigvis ponyen, men profilen der gives lav til.

• #7   1. jul 2005 Jeg synes bare det er irreterinde når feks. der er en der giver alle ens dyr 'lav' og så bare skriver at man ikke kunne lide dem.. så synes jeg det er bedre at lade være med at give karakter.. (det har jeg oplevet på hundegalleri og hestegalleri)

Altså jeg gør selv sårn at jeg giver karakter efter hvor mange billeder der er og hvor meget tekst. Hvis der er nok af det hele, og jeg kan lide dyret, giver jeg karakter.. Hvis der er nok af det hele og jeg bare ikke kan lide dyret, giver jeg ikke karakter... så synes jeg ikke det er fair..

• #8   1. jul 2005 nemlig hesten kan være nok så flot, men uden en god profil ligger den ikke i den højeste ende ved mig, jeg vurderer hesten og ejerens beskrivelse af hesten plus selvfølgelig kvalitet og sådan noget..

• #9   1. jul 2005 Der er heller ikke meget ved at give alle lav og være et dumt svin. Eller hvad.

• #10   1. jul 2005 Michelle R: Det er os det jeg mener..

Jeg synes heller ikk det er sjovt at få lav. (Hvem gør det).

Så derfor, når der er en jeg ikke kan li, og synes bør få lav.. så stemmer jeg ikk..!

Men der er jo mange forskellige meninger om hvordan man skal stemme... smiley

• #11   1. jul 2005 Jeg gør tit det samme Julie, fordi jeg synes det er synd for personen at de har en hest eller flere som jeg ikke bryder mig om.Nu er det så ganske få heste jeg ikke bryder mig om så problemet er ikke så stort.

• #12   1. jul 2005 Michelle: Sårn har jeg det nemlig os.. Jeg ville da selv være ked af det.. Så hvorfor gøre andre kede af det.. (Hvis de bliver det.. det er jo ikk alle.. smiley

Jeg ved ikke ligefrem om man er et 'dumt svin' men man bliver ikke særlig populær.. smiley

• #13   1. jul 2005 Haaber: Jo det er da selvfølgelig forkert.. det burde ikke være sådan..

Kommentér på:
hvorfor er folk så sure???

Annonce