{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

Endnu en debat... {{forumTopicSubject}}

Nu har Tiril startet den med bid, og så vil jeg da starte en anden debat.,..

Jeg kom faktisk til at tænke over det igår, efter jeg havde lagt bandager på den lille mand. Der var en i stalden der kommenterede:"Så, nu fik han sokker på"

Vi snakkede så om at alle hestene egentlig burde gå med benbeskyttelse ude på banen. Især fordi den er så hård.

Det er også grunden til at jeg så at sige gider at bruge 100 år på at ligge bandager på Looksens bagben(skal have fat i nogle pro active), og gamascher på han forben. Banen er nemlig kun meget lidt eftergivende for tiden, da den trænger meget til at blive harvet og ikke er vedligeholdt...

Og når hesten skal ud og arbejdes med øgninger og overtrædninger, så tager jeg ingen chancer...

Meningen er at når jeg skal igang med at ride ham her i efteråret, så skal han have klokker på sine forben...

Når han springer så har han altid springgamascher på sine forben... Har ikke nogen til hans bagben endnu...

Men hvad med jer... Hvor meget bruger i af beskyttelse, og har i en egentlig grund til det, eller gør i det fordi det er fancy og smart???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endnu en debat...
  • #1   20. okt 2005 Jeg bruger gamacher til spring og på tur, og nogle gange i dressur... Det er ikke ofte jeg bruger bandager..

  • #2   20. okt 2005 Jeg bruger kun gamacher når jeg springer, men det er på alle fire ben , men ikkke når jeg rider dressur. Hun slår heller ikke benene sammen , men når hun rammer et spring bliver hun bange for at hun slår sig igen ,og så beskytter de jo lidt der!

  • #3   20. okt 2005 jeg bruger scenebeskyttere på forbenene (springgamasher) og fleecebandager på bagbenene HVER gang jeg rider. Fleur smeder nemlig på forbenene og så for at passe på hende.

    Camilse:

    Hvordan kan det være at det tager 100 år for dig at lægge dem på...? hvilke slags bruger du...? for mig tager det 10 min... også hvis jeg vil lægge bandager på alle fire...


  • #4   20. okt 2005 Krista: Fordi jeg står med en unghest der gerne vil hoppenog danse lidt, og så hvis mit underlag glider skal jeg starte forfra... Og så har jeg kun brugt bandager i en lille måned så jeg er ikke så god til at lægge dem på endnu...

    Men det er skam ganske alm. elastikbandager og så med et underlag under... men skal havde fat i gamascher, for det er noget nemmere når man står med en utålmodig rod smiley


  • #7   20. okt 2005 ( :

    Jeg bruger gemacher til både dressur spring og nogengange tur , også klokker til spring ..
    Ellers så svinger det lidt , (:


  • #10   20. okt 2005 annette: ..ja jeg har selv haft sådan nogen.. men jeg kan godt se at jeg solgte mine for en slik ;).. jeg solgt et helt sæt plus ekstra bag for 125 som så blev til 150 pga der ikke var byttepenge..


Kommentér på:
Endnu en debat...

Annonce