{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

Jeg undres..... {{forumTopicSubject}}

Dette er ikke et indlæg for at starte en kæmpe diskusion, for jeg kan forstå på administrator at det har der været flere gange før.
Men jeg undrer mig meget over at æsler og for den sags skyld muldyr ikke er velkomne her på hg. Jeg har idag prøvet at oprette mit eget lille æsel herinde, men blev meget stærkt gjort opmærksom på at dette er et HESTE-galleri og ikke et æsel-galleri. Så er det så jeg undrer mig over hvorfor æsler ikke er velkomne, for i min verden er æsler så tæt beslægtet med heste at jeg ikke forstår jeres reaktioner, jeg kunne forstå det hvis det var en gris eller en ged jeg prøvede at oprette herinde. Jeg fik endda en kommentar om at et æsel mere er som et muldyr.........jamen et muldyr er jo halvt hest, så hvor er logikken i det henne??
Jeg har accepteret at mit æsel ikke er velkommen, og det er der så ikke noget at gøre ved, for fremtiden tror jeg dog at jeg holder mig til HESTE-nettet, for der er både æsler og muldyr velkomne, man kan endda oprette dem under deres egen kategori, også selvom det hedder HESTE-nettet........... Der har de åbenbart indset at æsler og muldyr hører til i samme kategori som heste.
Tak for denne gang. Annette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg undres.....
Kommentér på:
Jeg undres.....

Annonce