{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

Sløv unghest - klipning? {{forumTopicSubject}}

Hej og godmorgen alle sammen :b

Jeg har længe tænkt på noget, men ville lige høre jer herinde som plejer at klippe jeres hest, om det kan passe smiley
Min unghest Chateau har aldrig været klippet før, men her i år er han begyndt at komme rigtig meget i ridning, og her på mandag påbegynder han sin genoptræning efter en mindre "vokseferie" smiley
Han får rigtig megen vinterpels, og ligner alt i alt bare en usoigneret plag i løbet af vintermånederne..
Et andet problem er, at han er virkeligt sløv i løbet af vinteren. Jeg har hørt det kan være tre ting: At han mangler noget gennem foderet, at han bliver lidt depressiv på grund af mørket eller at al den lange pels tager meget af hans energi, og det at han sveder så kraftigt under ridning - jah, at de to ting dræner ham fuldstændigt.

Det med foderet kan det ikke være, for han får foder morgen og aften (Pavo AllSports) som er fuldt vitaminiseret, og oven i det får han 6kg hø og ellers går han på græs hele dagen..
Jeg kunne mest tænke mig til den sidste..

Så er mit spørgsmål så, om det vil hjælpe at få ham klippet?

(Undskyld det blev lidt langt, og undskyld de mange trykkefejl, mit tastatur er i stykker)
- Michelle


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sløv unghest - klipning?
Kommentér på:
Sløv unghest - klipning?

Annonce