{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
481 visninger | Oprettet:

Nu ikke igen... {{forumTopicSubject}}

Der har været en god lang periode, hvor jeg har kunne have mine ting for mig selv... men den er åbenbart ophørt nu smiley

Jeg og min veninde havde smed for to uger siden, og hun lånte et træktov til at holde hendes hest med, helt nyt... Bagefter hang hun det på dækkenholderen på lukas bokslåge... jeg så det selv, da vi samtidigt snakkede med smeden om en hoppe som havde hovbyld.

Da jeg har gjort alt færdigt i stalden, beslutter jeg og min venindes os for at tage afsted så snart smeden er kørt, så vi kan komme ind for at shoppe...

Dagen efter er det nogen der har "lånt" mit træktov, så det var brugt til at binde hesten med smiley Det lyder måske ikke af så meget, men folk tror ret hurtigt at det er til fri afbenyttelse, og pludselig har jeg ikke et tov hvor jeg skal bruge det smiley

Jeg fjernede det og hang det ind i mit skab...

I lørdags var jeg så nede og træne med Lukas, og bagefter smed jeg min longepisk om på den anden side af hegnet, da lukas var ret sær, og bare IKKE ville i nærheden af den... Og jeg skulle alligevel bruge den næste gang jeg skulle træne med ham...

Mandag kommer jeg ned og skal bruge den... Og den er pistvæk smiley Jeg frygter lidt at en har lånt den og bare efterladt den på ridebanen... Og det er lidt noget møg, for den er blevet harvet i mellemtiden smiley

Jeg skriver så er en besked om, at den der har lånt den meget gerne må ligge den på plads...

Dagen efter ligger det en longepisk... men det er IKKE min...

Så nu mangler jeg en longepisk smiley

Heldigvis er Lukas så glad og arbejdsvillig lige nu, at den ikke er nødvendig...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu ikke igen...
Kommentér på:
Nu ikke igen...

Annonce