{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

Hjælp, læreplads - bo på stedet {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg er så heldig at få tilbydt lærepladsp som dyrepasser med hest. Som det ser ud pt bor jeg hjemme og det har jeg altid gjordt. Min forlovet og jeg har så snakket om og været ude og kigge på lejlighed tættere på stedet så jeg ikke skulle så langt når jeg nu fik den læreplads. Det sted vi har kigget på må vi have vores hund med, hvilket kun er godt.

Problemet ligger i at de gerne vil have at jeg bor på stedet, hvilket et eller andet sted er forstyligt, men lejligheden er for lille til at der kan bo to, og så må vi heller ej have hund med.

Da det er første gang jeg flytter hjemme fra vil jeg gerne have en med, som jeg kan lænde mig lidt op af = min forlovet.

Så står lige pt et sted hvor jeg kan vægle at flytte der ned uden min forlovet og vores hund, men med min hest som først kommer en gang til dec/jan mdr. Eller jeg kan håbe og be om at de ikke finder en de kan lide og de så ringer igen til mig og tilbyder mig lærepladsen..

Der udover hvis jeg så skal have min hest stående der, skal han være længere ude da jeg personligt ikke synes det er nok timer hestene er ude(fra 9-15), han skal ikke have wrap (da deres wrap ikke har været helt godt i de 3 ugere jeg har været der nede på prøve). Og så vil jeg stadig gerne foder med det foder min får lige nu, da jeg har prøvet en masse forskeliigt foder for at fede ham op.

Så mit sprøgsmål er:
Hvad fan*den vil I gøre hvis I stod i der hvor jeg er lige nu?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp, læreplads - bo på stedet
  • #1   14. okt 2010 tog lærepladsen og boligen.
    Kæresten må så så andet sted med hunden.


  • #2   14. okt 2010 smiley nu ved jeg ikke om det er det bedste for dig, men helt ærlig så er det sundt at prøve at have sit eget og stå på egen ben. er vildt glad for jeg nået at bo for mig selv, inden jeg flyttede sammen med min kæreste. ved godt det prismæssigt blir hårdt men syntes klart du skal tage lejligheden på stedet, og så kan du være sammen med din forlovede om aften natten når det nu passer sammen. hvis det er denne udd. du brænder for, så for du ikke 2 chancer, og er du og din forlovede skabt for hinanden, overlever i nok at have to steder at bo.

    Ja det bliver et stramt buget, men det må kunne lade sig gøre, og du vil klart blive mere selvstændig af det. Men jo hvad man selv brænder for. har mere end en gang set forhold forlise som er din historie. folk har aldrig haft deres eget og pludselig vil de gerne prøve det, og når man så er flyttet fast sammen, så det langt sværere end som i har det nu.

    Men ja jeg ville tage læreplads og bolig og nyde livet.


  • #3   14. okt 2010 Hvis det er dit drømmejob at blive dyrepasser med hest, så vil jeg anbefale dig at tage lærepladsen og lejligheden på stedet.
    Din uddannelse skal sikre din fremtid, og din kæreste skulle forstå det.
    Og du bliver mere selvstændig på den mål.
    I kan jo godt være kæreste uden at bo sammen.


  • #4   14. okt 2010 hej smiley

    Jeg stod i noget alla det samme problem da jeg søgte en lærer plads med forsøgs dyr i odense (bor selv i silkeborg).. Jeg bor sammen med min kæreste på 2. år så det var utrolig svært for mig a sende ansøgningen, men hvis dette er dit drømme job, så synes jeg helt sikkert du ska tag og flytte derned, og se hvad der sker smiley

    (jeg blev desværre ikke valgt til stillingen så kan ikke udtale mig videre)

    Jeg vil også sige man får ikke meget fritid når man arbejder med heste på fuldtid, og sørg endelig for a skrive kontrakt og have nogle til akigge den igennem, for andet kan være slemt...

    JEg siger held og lykke med dine fremtids planer

    Kram louise


  • #5   14. okt 2010 Pt bor min forlovet og jeg sammen, og det har vi gøret i lidt over et år nu. Så det vil blive utroligt svært for mig og skulle undvære ham, såmente vores hund.

    Puha, det hele køre godt nok rundt i hovedet på mig lige nu.


  • #6   15. okt 2010 jeg kan ikke se problemet. Det ville du heller ikke kunne, hvis du virkelig ønsker den uddannelse. Men det lyder ikke sådan. Så meld afbud og lad en der brænder for det, kan få pladsen.
    held og lykke med at finde job.


Kommentér på:
Hjælp, læreplads - bo på stedet

Annonce