{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

skylle ben = halt ?? {{forumTopicSubject}}

kan dette lade sig gøre??

jeg tog hesten ind, og tog den ud og skyllede muderet af da flere heste i stalden har mug.. jeg skyllede alle ben hurtigt da vandet var koldt.. en af de andre i stalden havde vasket hale, og havde noget varmt vand stående som hun ikk skulle brug, jeg kom lidt koldt i så det blev omkring hånd varmt. og dette kom jeg ud over benene /koderne så han ikke blev is kold.. jeg tager ham straks ind og tørre ham på bagbenene først og der efter får benene, og jeg mener tør så han er helt tør igen.. jeg henter så nogle jule gamasher og vil give ham på bag benene da jeg mener at han skal have lov til at stå med dem, og blive gennem varm.. jeg ligger dem på det ene ben og det går helt fint og jeg ligger den så på det hans højre bagben stille og roligt.. men nu støtter han når han står kun på tåen.. jeg prøver at flytte ham lidt rundt i boksen og jeg synes han ser halt ud.. jeg tager gamasherne af igen og går ud med ham og nu er han halt han ømmer sig..

smeden mente atdet kunne være en hov byld, så skoen er pillet af, og en anden (som har været under uddannelse til massør) at det kunne være muskel masse som har været forstrukt eller det er hoften den er gal med..

det skal siges at hesten ikke var halt da han blev taget ind fra fold..

men kan det virkelig være sandt at hesten kan blive halt af at få skyllet ben??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skylle ben = halt ??
Kommentér på:
skylle ben = halt ??

Annonce