{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
977 visninger | Oprettet:

Elske en hest/pony for meget? {{forumTopicSubject}}

Kan man elske en hest/pony for meget?

Jeg ved personligt ikke hvad jeg skulle uden Vixi&Destiny. Vixi har været der siden jeg var helt lille og har altid haft med ham at gøre. Det gør mig trist at vide, han er ved at blive gammel alligevel. Men jeg ved hellere ikke hvad jeg ville gøre, hvis jeg fik afvide imorgen, at han skulle aflives? Han betyder mere end noget menneske har gjort for mig.. Men et sted, har jeg overvejet, det nok ikke er særlig "normalt" eller klogt at have det sådan? Da min kusine prøvede at sælge Destiny(Historien er ligemeget.) gik min verden fuldstændig ned, jeg var så ked af det, og jeg følte bare helt inderst inde at det var den forkerte person, vi fik da også en meget magre Destiny tilbage. Men jeg vidste helt for starten at det ville ende sådan. Men hele min verden drejer sig mest om Vixi og Destiny.. Jeg synes det måske er lidt meget at sige de betyder så meget, men jeg kender ikke nogle/noget jeg holder mere af. "" Det betyder ikke jeg pakker dem ind i vat overhovedet ikke! ""

Men..
- Flere der har det sådan?
- Synes du man kan elske en hest for meget?

Ellers hvad I har at sige sådan dejlig mørk aften smiley

Og forresten! God jul og godt nytår til alle :D.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Elske en hest/pony for meget?
  • #1   22. dec 2010 Jeg har det sådan lidt.. Man kan ikke elske dem for meget.. Sådan er det med alle dyr.
    Det kan man ikke i min verden. Jeg har så dog prøvet at stå med en hest der ikke ville spise, en kat der forsvandt, en kat der blev kørt ned på min konfirmation osv.
    Man kan godt elske dem, men stadig have i mente at de en dag skal væk herfra. Så derfor, nyd hver en dag du har med dem!

• #2   22. dec 2010 ' kender absolut godt følelsen. Zakki har jeg haft i ni år til april, og jeg kan slet, slet ikke holde ud at tænke på den dag han ikke er her mere. Min verden vil gå under, og der kommer til at gå rigtig, rigtig, riiiigtig lang tid, før jeg kommer ovenpå igen, når den tid kommer..

• #3   22. dec 2010 halv vejs enig med camilla..

jeg kan ikke undvære madam i mit liv, men ved også at hun ikke holder evigt ( vi har dog aftalt hun bliver mindst 35 smiley )
    det bliver en mørk tid når hun ikke står på marken og brummer mere, men jeg kommer videre smiley
    bøffen var mit hjertebarn, hele sommeren var ødelagt fordi han skulle væk herfra.. men nu er det ok igen.. kan grine af de mærkelige ting han gjorde, og han fylder mindre i min hverdag..

så jo jeg elsker nok mine heste for meget, men ved at de stadig er dyr smiley ..

• #4   22. dec 2010
    Jeg tror at man kan elske hesten for meget på en "lyserød måde ".
    Altså elske den så man glemmer at hesten stadig er et dyr, den kan ikke tænke særligt meget overtingene og man vil fordi man elsker den "lyserødt" komme til at få nogle problemer og evt. også problemer nå den skal her fra.

• #6   22. dec 2010 Jeg elsker min hest Coco mere end noget andet. Mere end min familie og venner, mere end alt!.. Lige nu ser jeg ikke noget liv efter hende, og det har jeg faktisk heller ikke lyst til.

Jeg ved at hun en dag ikke er her mere, og jeg ved mit liv vil gå i stå. Om jeg bare lukker mig inde og dropper ud af uddannelse/arbejde og cutter kontakt til folk omkring mig eller om det bliver noget værre, det ved jeg ikke endnu.. Den tid, den sorg..

Nej jeg mener ikke man kan elske en hest for meget, hvis man elsker den nok, vil man også give den det bedste hesteliv og ikke pakke den ind i vat, osv. Hvis det er i orden at ville dø for et andet menneske, er det det også med hvilken som helst andet dyr.

• #7   22. dec 2010 God sagt Veo ; )) Du og din hyp er også dygtige ser jer af og til træne i ridehuset ; ))

Kommentér på:
Elske en hest/pony for meget?

Annonce