{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.040 visninger | Oprettet:

Hesteejendom som salgsannonce træls? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg havde en annonce omkring vores ejendom som desværre er til salg. Jeg får så en besked fra en hjælpe adminstrater om at de har slettet den med følgende begrundelse:
"Vi er glade for at du har valgt at benytte HesteGalleri.dk´s marked. Vi har dog gennem en længere periode oplevet at annoncer der ikke relaterer til heste, generelt er generende for vores brugere, som hovedsageligt interesserer sig for heste og ting til heste.

Vi har valgt at holde markedet fri for ting og sager der ikke relaterer til heste. Markedet på HesteGalleri.dk er derfor udelukkende beregnet til annoncer der er relateret til heste. Det er i den forbindelse vi nu har slettet din annonce."

Jeg blev VIP for at oprette den annonce da jeg tænkte dette kunne været et godt sted at oprette en sådan annonce.

Så er mit spørgsmål så: Er det virkelig træls at der er hesteejendomme til salg herinde og genere det så meget? Måske administrationen ville ændre dette hvis det ikke er så slemt som de mener.

Og et andet spørgsmål når vi nu er igen -_-
Hvordan synes i funktionerne er til at søge efter heste/ting, taget i betragtning af at vi betaler for at oprette vores annonce?

XOXO
Regitze


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hesteejendom som salgsannonce træls?
Kommentér på:
Hesteejendom som salgsannonce træls?

Annonce