{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
302 visninger | Oprettet:

Hvor trist... {{forumTopicSubject}}

Min søster skulle til konkurremce oppe i odsherred(mener jeg) Det er ca. 150 km fra hvor vi bor... Hun skulle til indskrivning omkring klokken 07:15, så de skulle tidligt afsted. Hun fulgtes med en anden, som også skulle deltage med sin hund.

Min søster har virkelig glædet sig til idag, da hun er helt tændt på at skulle have sin sidste oprykning til B-klassen. Og det ville jo være rart at have begge oprykninger inden sommerferien...

Afsted de tager... Og så her, lidt over syv, banker min far på min dør... Om han ikke godt må få konkurrencesedlen dertil(den ligger på mit skrivebord, da vi lige skulle finde en ruteplan)... Det viser sig at bilen de kørte derop i, gik i stykker få km fra hvor konkurrencen blev afholdt...

De ringer så op til stedet hvor det skal afholdes, for at melde fra... Men der er så nogle flinke mennesker der tilbød at tage ud og hente dem... Og det var heldigt nok, for min søster skulle starte som en af de første...

Så nu er min far kørt nord på for a hente min søster og hundene... Det er så lige en køretur på 300 km... Trist... Og Rico han er selvfølgelig fornærmet, for nu har hans far bare forladt ham smiley

Nå... Men kryds lige fingre for at lille Joy for sin sidste oprykning idag... Min søster har desuden regnet lidt på det... Hvis de får 123 point idag, så ligger de i førerposition til titlen som årets bedste Lydighedshund i klubben smiley Og den har Rico jo vundet de sidste to år smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor trist...
Kommentér på:
Hvor trist...

Annonce