{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.231 visninger | Oprettet:

Slim/snot i næsen {{forumTopicSubject}}

Godaften alle sammen:P

Nu hvor min søster er indlagt og ikke må ride i de tre næste måneder(har fået en ny nyre)
Så rider jeg den rideskole pony som hun har fire gange om ugen. Han er kanon dygtig pony, skal jeg lige sige;)
Ej.. men til sagen:)
Han er altid snot og slim i næsen, helt sort er det når jeg trækker ham ind fra fold, han er en gris, ruller sig altid. Så der er det selvfølgelig altid sort af snavs!
Men i dag da jeg havde redet i ca.40 minutter, steg jeg af fordi jeg skulle lige tage nogle ting inden jeg red en lille tur. Der så jeg at i det ene næstebor at der var fyldt med rigtig tygt gult slim, en anelse rødt var det. VIRKELIGT ulækkert!
Der var jo åbenbart kommet nyt, for havde jo selvfølgelig fjernet det andet. Anede bare ikke at det så sådan ud, for kan jo ikke rigtig se det snot/slim fra folden pga. at det er helt sort.

Hvad er det? Har han sarte slimhinder, eller er han en smule forkølet?

Er det det samme slim/snot han får på folden eller får han kun det slemme når man rider?? Måske af overanstregelse?

Har altså aldrig set ham med så meget før, heller ikke min søster.

Håber i forstår mine spørgsmål og mit indlæg!

Tak på forhånd;)

Ditte

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slim/snot i næsen
  • #1   19. jun 2006 hej. du skal være opmærksom på det, sidste år på det sted vi srod før, blev hele vores rideklub smiyyey med halsbetændelse. det var nemlig tykt/grønt tykt slim der var ud af næsen på dem!
    hvis den begynder at lyde underlig ang vejrtrækning. min pony lød nemlig underlig når den spiste, og trækkede veret.
    en anden ting er at når min pony har redet har han stort set altid hvidt snask i næsen, det er bare skum, det kan måske også være det at din har... håber at du finder ud af det.

• #2   20. jun 2006 jeg hælder til at give "zebraen" ret.. (kan ikke stave hendes navn)... der kunne muligvis også være en risiko for noget høfeber... men det skal da behandles af en dyrlæge...

ps. god bedring til din søster..

• #3   20. jun 2006 det kan sagtens være de nævnte ting... men det kan altså også være lidt forkølelse eller bare snot...

Hvis min pony har haft det meget hårdt snotter han også... pænt klamt men ikke farligt hvis man vasker det væk så det ikke størkner og stopper næsen.

Vi havde også på et tidspunkt en unghest i stalden der snottede... den fik det bare vasket og tørret før og efter ridning og så var det hurtigt ovre... prøv det og hjælper det ikke må du jo have dr. dyr ud

Kommentér på:
Slim/snot i næsen

Annonce