{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

Crius .
Crius .
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 6

pris for friser??? {{forumTopicSubject}}

jeg jeg er næsten helt sikker på at min kommende hest skal være en friser. Den temprament (generelt) udseende og gangarter tiltaler mig meget...
Men hvor meget koster sådan en ca.
Jeg kunne godt tænke mig en vallak eller hingst (som senere vil blive vallak) og meget gerne på en 2-3 år så den behøver altså ikke være tilreddet men skal være van til at være "i hænder"
og så skal det selvølgelig være en sund og god hest

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pris for friser???
  • #1   21. nov 2011 .. Jeg tror ikke priserne ændrer sig meget bare fordi den har en speciel race..

• #2   21. nov 2011 Jeg har lige givet 35000 for en 3 års hingst. Jeg synes prisen ligger der omkring. Nogle steder lidt dyrer men andre steder lidt billigere. Og selvfølgelig en del billigere hvis det er uden papire...

• #3   21. nov 2011 Fra 10. til 50.000kr kommer an på stamtavle og hvem der sælger.. Lige pt er der mange fra 15.000kr og op efter

• #4   21. nov 2011 altså frisere er enlig lidt en dyr hest i sig selv
    man ser tit frisere som ikke er tilredet eller er til og ved de 2-4 år hvor de koster 25000 40000kr det ihvertfald tit man ser det og tilredet frisere som er dygtige kan fint koste imellem 50000 80000

• #5   21. nov 2011 jaa en friser er en så lækker hest, vil heller ikke udelukke jeg får sådan en en dag(:

- men det er også en lidt dyrere race, med dine krav vil jeg skude den til at komme til at lække mellem 30000-40000 uden at have sat mig særlig meget ind i det (:

• Crius .
    Crius . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 6
    #6   23. nov 2011 okay jamen det lyder super godt - jeg trode faktisk de var endnu dyrer - jeg regner meg at bruge mellem 25000 - 30000 kr og forventer jo lidt at få en ikke tilreddet hest men "bare" en som er ban til at være i hænder osv. :o)

Kommentér på:
pris for friser???

Annonce