{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  wrap hø ..
  • #3   11. dec 2011 Jep det er korrekt. 1 slet er første gang græsset slås. 2 slet er anden gang den samme mark blir slået

• #4   11. dec 2011 Der er typisk mere kraft i førsteslet.

• #5   11. dec 2011 Det er mange flere mineraler og foderenheder i første slet, så det kommer lidt an på din hest

Er din hest godt ved huld og står på andet strøelse end halm ville jeg vælge andet slet. Også for du mængde mæssigt kan give ham nok at tygge på over natten.

Hvis hesten er tynd eller i vækst er det klart første slet, da de har behov for de ekstra proteiner.

Hvis du er heldig har sælgeren af wrappen lavet analyse af wrappen så du kan lægge den ind i et foder program så du kan se hvad der passer bedst i forhold til dine andre fodermidler (o:

• #6   11. dec 2011 Med en ponydreng som vores på konstant kalorieberegning ville jeg være lykkelig over 2. slet da det indeholder langt færre kalorier og derfor kan udfodres i større mængder, hvilket ville være lykken.
    DOG er meget af høsten i år uanset om det er halm, hø eller wrap af ekstrem svingende kvalitet og mange af dem som plejer at lave både 1., 2., og endda 3. slet har kun fået lavet 1. slet grundet det våde vejr.
    Så har du kig på/fået tilbudt noget 2. slet skal du være meget kritisk og tjekke det nøje.
    Rigtig våd, mørk og kraftigt duftende wrap er koføde og ikke egnet til sarte hestemaver.

• #7   11. dec 2011 tak allesammen. det var lige hvad jegskulle bruge:) har en plag på 8 måneder der er lige til den tynde side.. så er det første slet jeg skal købe? troede ellers at det var omvendt at andet slet varbedst når et var nyt græs.. så godt jeg spurgte til råds inden:)

• #8   11. dec 2011 ellers dejlig plag og sikke en far han er efter smiley
    han vil elske sin menneskemor for 1. slets wrap af god kvalitet ad libitum hvis hans mave kan tåle det. Kig efter noget der er godt tørt, selv rigtig mange "voksne" heste kan ikke tåle fugtig wrap i store mængder.
    Ellers kan noget f.eks. YSY eller lignende i hans foder hjælpe hvis maven bliver lidt løs, men prøv dig frem.

• #9   11. dec 2011 tak:) har også mange fremtidsplaner med ham.. smiley jeg fandt noget på nettet hvor der stod at det var godt tør wraphø og noget med 12 forskellige sorter og urter i og at det var økologisk.. det stod der nemlig at han både havde første og anden slet.. så måtte lige forhører mig om hvad det betød og hvad der var bedst:) han får wrap nu, men alt alt for lidt så ville selv købe noget sp han kan få mere..

Kommentér på:
wrap hø ..

Annonce