{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

ingen løn = ingen interesse? {{forumTopicSubject}}

Vi har en annonce her inde med at man kan være med til at skrive artikler til et nyt magasin vi har lavet.

Vi har fået lidt henvendelser, men ikke det vilde, tænkte på om det ikke havde interesse fordi det var ulønnet?

Hvad skulle til før man ville have lyst til at være med i sådan et projekt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ingen løn = ingen interesse?
  • #1   13. jan 2012
    Det lyder da spændende, jeg har ikke set indlægget. Men det handler vel også hvad magasinet er om? Hvad indlæggene skulle være om?

Afhængigt af hvor omfattende det ville være, ville jeg gøre det uden løn, men ikke i længere tid af gangen, kun i opstarten 1-2 måneder.
    Da det jo trods alt er noget jeg bruger tid og energi på.

• #3   13. jan 2012
    Ser det ikke som en annonce, men et spørgsmål om hvor vidt man vil arbejde gratis eller ej :o)
    Hvis man intet feedback får på en annonce, så er der jo noget galt og man vil gerne finde ud af hvad.

• #5   13. jan 2012 lyder spændende, men det er nok fordi der alligevel ikke er så mange fagfolk herinde. Det er jo ikke nok at man er god til at skrive, man er jo nødt til at have nogle faktra og noget journalistisk arbejde med...

• #7   13. jan 2012 Har ikke haft set din annonce kunne da godt skrive lidt engang imellem, men det kommer meget an på hvilket form for magasin og hvilken målgruppe det henvender sig til.

Hvad er det i mangler folk til at skrive om træning, foder, arrangementer osv. kunne også være rart at høre lidt om (o:

Det er vel også noget om hvor man ligger navn til, især når man ikke kan se mere info om det. Hvem og hvad står bag, samt hvilken faglige baggrund har de.

Har lidt travlt i denne uge pga eksamensprojekt, men er da uddannet foderkonsulent. I kan evt sende mig en privat besked (o:

• #8   13. jan 2012 Jeg vil da sige at hvis jeg skulle bruge meget tid på det, og finde informationer, og sådan, så ville jeg da have løn. smiley ,

• #9   13. jan 2012 Vil da gerne høre mere da jeg pt laver ingenting smiley

• #10   13. jan 2012 Jeg tror skam jeres "tilbud" vil være en del mere interessant, og fåmere seriøs respons, hvis I kan tilbyde pressekort.

• #11   13. jan 2012 mange tak for alle dem der har svaret smiley

for lige at fortælle lidt om det. så er det et gratis magasin, som vil ligge online. vores grund idé er at vi gerne vil lave et blad, alle har mulighed for at læs, i og med det er gratis, og hvor vi har lidt for alle, både konkurrenceryttere, hyggeryttere, og alm. heste-interesseret.

da vores egen holdning til ridning og hestehold er at det skal være så godt og sjovt som muligt for både hesten og ejeren, er det også det vi vil lægge stor vægt på. sådan noget som hvordan man rider sin hest på den mest korrekte måde osv.

vi har lidt følelsen af at de andre magasiner der ikke henvender sig nok til alm. ryttere, og at de lukker lidt øjnene for det der egentlig sker ude på banerne.

Kommentér på:
ingen løn = ingen interesse?

Annonce