{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.376 visninger | Oprettet:

Er det kun mig der bliver forarget? {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder og "surfer" salgsannoncer med heste og der er mange fine til fair priser men nogle ved da godt nok også hvad de vil have for deres hest?

I mine øjne, er hesten slet ikke så meget værd og jeg kan godt blive forarget/irriteret over at folk ikke er realistiske med priserne.

Har fekst fundet disse:
3-årig Oldenborghoppe, ikke redet - 40.000 kr. fast pris.
12-årig vallak, ikke gået igennem bøjeprøve - 20.000 kr. fast pris.
20-årig hest til skovture, 22.000 kr.
10-årig hest, må ikke springe, ikke ren i bøjeprøve - 34.000 kr. til forhandling.
Tidligere M-hest til skovture, ikke ren i røngten - 60.000 fast pris smiley

og jeg kunne blive ved ;O
Synes det er dårligt marked derude når folk forlanger så meget for heste med skader, for utilredne ungheste osv.

Ved ikke om det kun er mig der har det sådan? bliver bare irriteret når man nu sidder og søger hest og "falder" over en masse urealistiske heste.

Ikke at hestene ikke er dejlige, for det er de helt sikkert! men sælgerne forlanger jo mega overpris for dem?o_O

Hvad synes i?

<b>OBS:</b> Dette indlæg er <b>IKKE</b> lavet for at starte en diskution hvor folk sidder og snakker grimt/mindre pænt til hinanden!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det kun mig der bliver forarget?
  • #1   9. feb 2012 Det er jo lige meget.
    Folk vil jo åbenbart bare ikke af med deres heste. Det må jo blive deres problem. smiley

• #2   9. feb 2012 tja, mange tror deres heste er lavet af guld, men okay.. har også sagt til mig selv at HVIS min skulle sælges lige nu, så ville jeg som minimum have 30.000 og det sys mange nok er meget (:

Så er det heldigt hun ikke skal sælges smiley

• #3   9. feb 2012 Tror det er fordi man ser deres heste som helt vildt værdigfulde, og det er lige den nye ol hest.
    Men kan også godt se det er fair penge når en ung fin hoppe med lækre gangarter kommer på de 60. For så er det jo en hest der er værd at arbejde videre med, og den kan sikkert også komme langt. Så det kan godt være at priser er høje, men noglegange er hesten også bare det værd smiley

• #4   9. feb 2012 Hehe heste af guld ^^
    Folk forlanger alt for meget af sine hypper smiley

• #5   9. feb 2012 Men jeg tænker, de må vel bestemme sig for om de vil sælge eller ikke i stedet for at sætte overpris fordi hesten er mere værd i deres øjne.

For mig er min pony jo også guld værd, men jeg ved godt at jeg ikke ville kunne få særlig meget for ham - dét er da realistisk?
    Han skal nu heller ikke sælges, men aflives pga. gigt ;( hvilket også er grunden til at vi søger ny.

• #6   9. feb 2012 Tror det er fordi de tager chancen, er der nu en der bider på til den pris, så er det fedt for dem (:

• #7   9. feb 2012 Anna J: Ja selvf. hvis hesten har fin stamtavle og super gangarter, så er det jo noget andet for så er der jo potentiale i den, men dem jeg skriver om og kunne nævne flere, de er slet ikke så meget værd.

• #8   9. feb 2012 Ja, det er nok derfor dx men det bliver ikke mig der bider på!:P

• #9   9. feb 2012 Hehe heller ikke mig smiley

• #11   9. feb 2012 Men syntes godt nok også at der er mange krav til heste og priser idag! Syntes virkelig der er nogle som søger heste på de 6-9 år som går lb, la som gode gangarter. Og den skal være rolig og dit og dat og den skal kunne startes stævner på og sådan. Pris: 30 tusinde argg sådan en god hest får man da slet ikke til de penge!

• #12   9. feb 2012 ha ha, ja de værste hestehandlere er pigerne herinde.
    de er totalt kolde.

• #13   9. feb 2012 Min pony er 20 år og fejler intet, men jeg kan godt se at jeg vil HØJST få 5000 hvis jeg var heldig:-) men ja der er godt nok mange der er urealistiske....;-)

• #14   9. feb 2012 har også siddet tit og tænkt hold da op en pris for sådan en hest
    man skulle ha et system hvor man kunne noglelunde finde en pris på sin hest
    mange synes jeg er til det dobbelt af hva de værd og det kan folk ikke se

• #15   9. feb 2012 Ps. Jeg er så en af de heldige der fandt nogle der nærmst gav ponyen væk selv om gangart og stamtavlen var super fin!:-)

• #16   9. feb 2012 ja der mange der vil have UTROLIG mange penge for deres heste, jeg har selv et plag til salg til 4000 det syntes jeg da selv er en okay pris for hende.

• #17   9. feb 2012 Netop!

• #18   9. feb 2012 Til den Oldenborg på 3 år syntes jeg det er lidt for lidt information du skriver der til at man kan vurdere om det er for meget;)
    Den kan da saktens være 40.000 værd hvis den nu har nogle vilde forældre og gangarter kan den ikke?:b
    Kender en af de heste til DV's Herning Hingstekårrings auktion og kender avleren. Hesten var vist 4 år og var redet, han blev vist solgt for 175.000 kr.:)

• #19   9. feb 2012 De andre syntes jeg dog er aaalt for mange penge!;D

• #20   9. feb 2012 Hesten har ingen stamtavle eller wow gangarter til at klare sig langt, så synes det er dyrt for den.

• #21   9. feb 2012 Enig! Her forleden så jeg en blandings pony (ikke at blandinger kan være lige så gode som race heste, men you what I mean smiley ), der gik LA dressur til 100.000,-
    Synes det er fuldstændig vanvittig, kunne forstå hvis den gik S klasser.

• #22   9. feb 2012 Netop!

• #23   9. feb 2012 Netop! min mor og jeg er seriøs køber og vi søger rundt efter min nye ven for livet men halvdelen af priserne er bare urealistiske..
    Ja løgnannoncer er også noget l*rt! har selv været i kontakt med mange nu og endda været ude og prøve en hest som var det modsatte af hvad der stod i annoncen og som ejeren havde sagt til min mor over de mange tlf. samtaler de havde.
    Det er for dårligt synes jeg!

• #24   9. feb 2012 er helt enig med dig fregnehesten,lige mine ord : )

• #26   9. feb 2012
    Synes kun det er de 3 sidste der er sådan lidt i overpris.

Det er jo forskelligt HVAD der gør at hesten ikke går gennem en bøjeprøve, har en anmærkning eller ligger dens prisniveau.

- Det kan jo være en god stamtavle (som den 3-års måske har, det ved vi jo ikke ud fra hvad du skriver her).

• #27   9. feb 2012 Syntes ikke man skal sige at ungheste skal være billige. Bare fordi den ikke er redet kan den godt koste en bondegår. Du skal tænke på at bare det at avle hesten nemt kan rende op i 30.000 og folk vil gerne holde pengene hjemme.Og samtidig kan ungheste have super meget kapacitet, med gangarter ud over det sædvanelige og have en kanon fin stamtavle

• #28   9. feb 2012 Okay er det dyrt!:)

• #29   9. feb 2012 AM: Har skrevet mange gange at den oldenborg ikke har stamtavle eller wow gangarter til at nå langt, så har skrevet det.:)

• #30   9. feb 2012 hvorfor i alverden bliver man dog forarget over det? Hvis de er sat for dyrt, bliver de jo bare ikke solgt til prisen. Det er da ikke noget man kan blive forarget eller irriteret over...

Ang 3-årig Olle til 40.000 -det behøver da ikke være for meget blot fordi den ikke er redet. Hvis den har gang osv, kan det da være en helt fair pris.

Uanset -jeg fatter ikke man gider lade sig irritere over hvad andre sætter deres heste til salg for. I værste fald bliver den jo bare ikke solgt, og det kan da aldrig blive dit problem

• #31   9. feb 2012 Jeg synes at det kommer an på hestens kapacitet og om man kan komme videre på den smiley

• #32   9. feb 2012 men måske ollen springer fantastisk;o)

Uanset, så kan jeg ikke se hvordan det kan være noget andre kan hidse sig op over. det er jo kun EN det går udover, og det er sælger som så måske ikke får solgt hesten

• #33   9. feb 2012 Michelle W
    - for sådan ca. 7 gang, så har den oldenborg ikke hverken stamtavle eller særlig gode gangarter. er klar over at en hest med gangarter, stamtavle og kapicitet koster og det synes jeg er helt fair smiley det er når ingen af de 3 ting, hænger sammen, jeg synes det er meget at tage.

Jeg bliver "irriteret" fordi man surfer rundt, trykker ind på alverdens annoncer som man bruger tid på at læse igennem og så til sidst i teksten, står der nogle ting man ikke er intresseret i.

• #35   9. feb 2012 <b>» Fænrik & Nadja | .Dressurrytter !!:-D ..*1D2DK!! .</b>
    Har ikke læst de andre indlæg.

Hvis den som 3-års har "wow gangarter til at nå langt", så ville den nok også koste mere end 40.000.

• #36   9. feb 2012 Lise Dalsgaard: Jeg har aldrig sagt at det ikke er fordi jeg ikke har råd til de heste? og det er ikke derfor jeg bliver irriteret og som du kan se, så er jeg ikke den eneste.

• #37   9. feb 2012 Giver dig helt ret Nadia. De skulle (bortset fra den første måske) koste 5000. Hvem gider bruge 60.000 på en skovturshest, når man kan købe en til 10. Så er det da fløjtende ligegyldigt hvad den har lavet tidligere.

Men folk de tror de skal tjene penge på deres heste.... De glemmer bare at ingen salg = Ingen penge. En hest i stalden er en kæmpe udgift, så hvorfor ikke sælge til en realistisk pris nu med det samme? Hvis en hest står i et halvt år eller mere, så kunne den snildt have kostet 10-20 tusind mindre smiley
    Forstår det ikke!

• #38   9. feb 2012 Selvfølgelig er det vildt, men der er mange der overdømmer deres heste.

Men tag i betragtning:
    http://www.ridehesten.com/Heste-nyheder/SeNyhed/?ID=12857
    58000 euro er godt og vel en halv million smiley

• #39   9. feb 2012 Anna og Latimer 2: Helt enig!

• #41   9. feb 2012 Jeg synes også folk tager alt for meget for deres heste og at mange heste slet ikke er det værd som ejerne vil have. Men det må ejerne og evt. Køber jo selv om smiley

Hvis jeg skulle sælge min ville det være til 100 millioner trillioner billioner milliarder smiley tihi ville aldrig sælge ham og skulle det en dag blive nødvendigt så hellere få en lav pris og et nyt og gode hjem!

• #42   9. feb 2012
    Tjae, det er bare ris til egen røv :o)
    Lige så til de der spørger til vudering i forum, men ikke syntes om den pris som forum er enige om.

Folk der brokker sig over at de ikke kan få solgt hesten, der kan man tage et kig ind på annoncen også ser man: dårlige billeder, tekst og billeder der ikke hænger sammen ( hesten kan gå LA står der, billeder er af hest på en mark ... ), video - altid en god idé at optage de påståede gangarter over middel... Også slf. en alt for høj pris.

• #43   9. feb 2012 DSPHM - Guldklumpen!<3 .og Krikken: Netop!

• #44   9. feb 2012 Jeg har lige været ude og kigge på heste, og jeg synes ellers at det virker til der er en del der gerne vil af med deres heste fortiden... Den jeg venter på at få hjem nu slog jeg 15.000 af prisen, og den er ren i både det ene og det andet. Det er købers marked for tiden.

Men er enig i at jeg har oplevet nogle der har sat prisen utroligt højt i forhold til uddannelseniveau og små-fejl. Men som nogle skriver, så er det jo ris til egen røv smiley

• #45   9. feb 2012 Louise Sekjær: Okay:) så er det vel også en hest som kostede en del i forvejen? for man kan feks. ikke få slået 15 af 40-50.000 kr. - det tror jeg ikke:)

• #46   9. feb 2012 Nej den var lidt dyrere smiley
    Men vil stadig sige at jeg tror bestemt det er muligt at forhandle priserne. Ellers vil folk bare ikke af med deres heste nok. Der er slet ikke gang i salget for tiden nemlig.

• #47   9. feb 2012 Okay dx

• #48   9. feb 2012
    Der er mange billige heste til super priser, også under pris - kan let finde 20 stk jeg godt kunne eje.

Men kommer man over 20.000kr så er mange af hestene i den grad malplaceret med pris, annonce tekst, billeder osv...

• #49   9. feb 2012 Krikken: De 20 stk. vil jeg gerne se?dx for jeg har svært ved at finde nogen dx

• #50   9. feb 2012 Ikke for at nedgøre nogle overhovedet! - Men jeg kan ikke rigtig tage HG's salgsannoncer (heste-salgs-annoncer) alvorligt. Synes folk er meget dårlige til at beskrive hesten ordentligt især med stamtavler osv. Det er ikke altid annoncerne herinde er særlig velskrevne. Og så kan jeg personligt ikke rigtig tage dem seriøst.
    Der er det sgu nemmere at finde rundt i på Ridehesten, Everhorse eller HN for den sags skyld. Det er steder der sælger hestene MEGET bedre, efter min smag. :o)

• #51   9. feb 2012
    Louise - det er også det jeg mener smiley Folk herinde virker sådan ikke altid rigtigt som om de vil sælge. Hesten står skrevet til LA i spring og dressur og over middel gangarter... Billederne er meget dårlig kvalitet og siger absolut ikke LA i noget som helst. Og ingen video eller billeder til at understrege de gode gangarter...

Men nu er ridehsten, everhorse ikke lige et sted hvor man kigger efter billige heste eller rettere under 20.000kr heste smiley HN, jo der kan jeg også godt finde nogle og annoncerne er generelt bedre, også alligevel ikke altid.
    Selvom der står MB eller over hest, så er der 3 billeder der lige så godt kunne være en LA hest og ingen video trods hesten er til over 100.000kr..

» Fænrik & Nadja | .Dressurrytter !!:-D ..*1D2DK!! . - Nettet her hjemme er sloooooow, så det vil dø hvis jeg forsøger x) lever tråden imorgen kan jeg smide nogle.

• #52   9. feb 2012 Netop!

HN er meget mere seriøst og nemmere at finde rundt i da man kan søge i både alder, højde og niaveu + pris og race ligesom herinde
    Men bare det at kunne søge i alder, højde og niaveu, gør SÅ meget mere:-)

Everhorse og ridehesten, kigger jeg da på men det er ikke lige der man skal søge på heste til 20-30.000 xD der er HN bedre:) har også lige oprettet en annonce derinde i dag, og fået 2 henvendelser allerede - dog er den ene hest for lille og den anden er ikke tilredet så de er ikke noget for mig, men bare det at folk henvender sig, gør mig glad:).

• #53   9. feb 2012 Krikken: Præcis det er det jeg mener. Man kan så også sige at Ridehesten og Everhorse er mere erhvervs-minded. Synes det er meget blandet på heste-nettet, der kan man både finde nogle hvor man tænker: "Wow" og nogle hvor man tænker: "Kom igen... -_-!"
    Men faktisk min tidligere hoppes annonce var SÅ kedelig, jeg orkede ikke engang rigtig at tage ud og kigge på hende, men vi var alligevel i nærområdet så vi kunne lige så godt gøre det, og da jeg så hende live så var jeg helt solgt. Er så glad for jeg ikke lige ringede i sidste sekund og aflyste smiley

• #54   9. feb 2012 Fænrik & Nadja: Præcis, det er lettere at finde det man præcis leder efter på HN. HG-er bare snot smiley

• #55   9. feb 2012 Netop!:)
    Har da fundet fine annoncer herinde på HG, men så skal man også igennem en masse uintressante annoncer for at finde frem til en intressant.

På HN kan man bare søge, og så finder man de heste som passer på ens krav:)

• #56   9. feb 2012 Synes det var svært at finde noget interessant herinde da jeg var på udkig. Overskrifterne er intetsigende, der var intet der var særlig systematisk sat op fx med prisniveauer, uddannelsesniveauer and so on. Hvis de gjorde lidt mere ud af markedsektoren, så tror jeg faktisk godt det kunne fungere bedre for dem. Men som Krikken sagde, så er folk også gode til at gøre deres annoncer troværdige og interessant. Man bliver per automatik bare mere fanget med ordentlige billeder, god tekst og med videoer i en ok kvalitet smiley

• #57   9. feb 2012 Fedt jeg skifter mellem nutid og datid - haha - har været for længe væk fra skolebænken. Sorry smiley

• #58   9. feb 2012 Ja, hvis bare markedet blev lavet om til ligesom feks. HN så ville det fungere meget bedre!:-)
    Gør skam ikke noget - jeg har også været væk fra skolebænken længe dx

• #59   9. feb 2012 Ja, så ville det sgu være en del nemmere at finde det man søger herinde smiley

• #60   9. feb 2012 Ja (:

• #61   10. feb 2012 Man skal nu også passe på, ikke at blive fanget af flotte billeder. Jeg havde en unghest i kommision og ejeren havde fået taget de smukkeste billeder af den. Og selvom jeg var ærlig i annoncen, så blev folk alligevel skuffede over ikke at komme ud til en babyolie indsmurt smuksak, der kunne det hele.

Jeg ledte rigtig, rigtig længe efter Latimer og brugte tiiiimer på HN, everhorse osv osv., men med ham ringede vi bare til en berider og det lød helt rigtigt. Vidste ikke engang hvilken farve han havde, da vi tog ud for at kigge. Og nøj, hvor blev jeg skuffet. En sort, gammel, aaaalt for lille vallak. Nej tak! Men så kom jeg op og var solgt!

Pointen? Tjaeh, man skal måske ikke kigge på billeder smiley
    Video synes jeg dog godt, man kan forlange. Brækkede mig over det der "har ingen mulighed for video". Ok, men så er du heller ikke seriøs?
    Hvor mange mennesker kender ikke nogen med en bare lidt moderne mobiltlf eller et digitalkamera. F*** om kvali er ringe, men man vil gerne lige se, hvad man skal køre efter smiley

• #62   10. feb 2012 Netop!:-) jeg er ligeglad med kvalitet på video, om det er filmet med et fancy videokamera, spejlrefleks eller en mobil.

Selv min mors gamle nokia mobil, har videooptagelse så det burde aldrig være noget problem:)

• #63   10. feb 2012 Det mest irriterende for mig, mht annoncer herinde, er det med racerne.
    Når folk har deres traver oprettet som fuldblod herinde, så skal den da selvfølgelig også sættes til salg som værende fuldblod.
    (Lige for at slå det fast, så har jeg INTET mod travere, problemet er bare, at en traver ikke godkendes til indkrydsning i andre racer.Og jeg kigger lidt efter en fuldblodshoppe til avl.)
    Så kan ikke rigtigt bruge en traver til noget, uanset hvor meget den så ligner en fuldblod, for papirerne siger jo noget andet.
    Det er det største irritations moment for mig, for en rigtig fuldblod har sine papirer fra Dansk Galop, det svenske register, eller The Jockey Club, eller alt efter hvilket land den nu kommer fra, er registreret det rette sted.

Elizabeth S: Lige den hest du linker til er der jo altså en del indtjenings muligheder på, ifm af bedækninger.
    Desuden, så koster top ungheste stadig det samme, uanset det øvrige marked.
    Dem der køber de dyre heste, er dem der INTET mærker til krisen, fordi de har så store økonomiske reserver, at krisen intet betyder for dem.

• #64   10. feb 2012 Tja.. nu kigger jeg selv efter hest, og har massser af tid, da jeg er gravid.. Men rigtig mange sælger ER til at handle med. Har fået tilbudt en masse fine heste, hvor der er slået endel af prisen. Jeg har bare nævnt i min annonce hvad jeg kan give for en hest nu. Også henvender sælgerne automatisk.. smiley Det er køberenes markedet, og man kan få gode heste hvis man er tålmodig, og bare venter.. Jeg kan stadig finde heste som var til salg for 1 år siden også. Og mange avlere skal jo af med nogen heste for at få plads til nye føl de får løbet af foråret.. Så de skyder sig selv i foden, hvis ikke nogen er til at handle med..

Hvis folk ikke vil handle, jamen så det jo bare ikke deres hest man skal have.. smiley Det kommer jo rigtig meget an på hvad man søger af hest, og hvilken kapcitet hesten har og om den er redet eller ej. Man kan jo selv sotere fra, hvis man ikke har pengene til de heste.

• #65   10. feb 2012 jeg gjorde det med min dengang jeg blev bedt a min kæreste om a sætte hende til salg (økonomi), og jeg ville ikke a med hende, jeg satte en så urealistisk pris a der ikke var nogen som skrev på annoncen, og da den havde stået der i noget tid og jeg havde sagt a der er ingen som henvender sig, fik jeg lov a pille den a igen og beholde hende smiley måske er det sådan de tænker smiley

• #66   10. feb 2012 Er vi ikke også selv med til at gøre markedet så dårligt som det er??? At sælge sin hest for en slik er jo også dumt.. det er jo et dyrt materiale.. Og selvfølgelig skal man være realistisk.. men jeg synes måske også det bliver avlet lidt for meget på ragl og krat, bare fordi man har en hoppe, så behøver den ikke at have føl i maven.
    Og så er der nok lige så mange priser på heste, som der er købere, sådan noget bliver man aldrig enig om..

• #67   10. feb 2012 Jeg bliver ikke forarget over, at folk er dybt urealistiske med deres priser, for det er der mange, der er. Det må de jo om - de bliver nok klogere, når de finder ud af, der ikke er nogen, der responderer på annoncen.

• #68   10. feb 2012 Anna & Latimer: Tror nu også selv jeg ville blive temmelig skuffet hvis jeg havde set et vidunder af en hest på et billede, og så kom ud og så en nusset ranglet røver. Det er forskelligt hvad man kigger på og hvad man kigger efter.
    Jeg personligt går meget efter blodlinjer og stamtavle, og den hest jeg har fundet ligner pt ikke en million. Det gjorde den heller ikke på billederne i annoncen. Hvis jeg ikke havde set video af den, så tror jeg ikke jeg havde prøvet den, den dag i dag...

• #69   10. feb 2012 Eva Maria: Nu kan det jo være, dens tænder var af guld - så er det jo en fair pris *LOL*

• #70   10. feb 2012 Louise Sekjær . - Hun var bestemt hverken nusset eller ranglet, men havde lige glemt babyolien den dag og det var ikke strålende solskin, men vinter. Folk havde kun kigget på billedet, ikke læst teksten eller hørt, hvad jeg havde sagt, så de blev vildt skuffet over hende, men hold da op, hvor var der mange der ringede bare pga. billedet. "Leder godt nok efter er rolig, gammel hest, men faldt for hende". Og det ér da et problem, at folk smider alle deres krav over bords fordi ejer har en god veninde, der har et spejlrefleks smiley

Jeanne N - Hahahaha smiley Eller guldsko!

• #71   10. feb 2012 Anna og Latimer: Nu var den heller ikke plantet på hende på den måde, men ville bare frem med min pointe smiley
    Dem der var ude og kigge på hende virker totalt naive og useriøse hvis de ikke engang gider at læse teksten, og kun går efter billedet...

Heste med guldsko, den er jeg med på!!! smiley

• #72   10. feb 2012 for nogen betyder hesten nok så meget at de vælger at sætte den dyrt så de ved det er folk der ikke bare vil fx sælge vidre, hvis du forstår smiley Sys bare du skal være glad for ar folk er ærlige om hesten har skader!

• #74   10. feb 2012 lyngdal: Nu spørger vi altid om hesten fejler noget men den ryger ikke videre herfra før den dag den skal aflives.

• #76   10. feb 2012 *MichelleVang ! *
    - Netop! uddannelseniaveu ville være godt at kunne søge på (:

lyngdal: Okay smiley
    Ja.

Nej det er ikke alle desværre ;s men det gør vi nu!

• #78   10. feb 2012 lyngdal: Når man lover folk det, så skal man også holde det jo!(: så håber jeg også for hestenes og din skyld!:)

• #80   10. feb 2012 Ja det er selvf. forståeligt (:

Kommentér på:
Er det kun mig der bliver forarget?

Annonce