{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.129 visninger | Oprettet:

Så løb han igennem .. :( {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har en dejlig lille dreng på snart 11 måneder, og han går i en dejlig flok, som har det rigtig godt sammen.
Vi har 3 ponyer, 3 heste og så surprise(min dreng) på folden,,

Nå men her for en uges tid siden kom der så en ny hest på folden, som opstalder skal tilride for en anden.. Det er også fint nok, men problemet med den hest er at den er vildt dominerende på folden og i stalden..

Den nye hest vil så gerne have en flok, som han kan styre, så han stjæler de små ponyer..
Og en gang i mellem prøver han at stjæle min lille dreng fra de store heste, og det finder de store heste sig ikke i, og det ender ALTID i en kæmpe slåskamp på folden.. Og idag gik det så ud over surprise.. smiley

Han kom desværre i klemme og den nye hest JAGTEDE ham simpelthen ud af folden!! og det skal lige siges at folden ligger ud til en STOR hovedvej..

Så self. skal surprise da løbe ud på den store store vej, og være fuldstændig rædselsslagen og det er MIDT i myldertiden!!.. De fleste biler køre bare videre, men heldigvis er der nogen der stopper og får ham ind i en boks i stalden.. -jeg bliver ringet op at opstalder som så er i jylland, som har fået en opringning om hvad der er sket osv.. Hun ringer så til mig, og fortæller at surprise er stukket af.. (Hun siger intet om at han er fanget osv igen) Og hun beder mig om at skynde mig ned i stalden.. Så jeg flyver ud i bilen, og ræser med 110 km/t ned i stalden, for at finde min lille baby totalt svedt og oprevet i hans boks.. smiley Jeg havde mit hjerte helt oppe i halsen hele vejen ned i stalden, for tænk nu hvis han var blevet kørt ned?!?!?!..

Åh gud, hvor var jeg bare bange.. Og så er jeg nu skide sur på opstalder, for hun tager hele tiden den skide nye hest i forsvar, og det er aldeles ikke dens skyld at der er problemer på folden.. Nej self. der var jo massere af problemer før den kom -.-'

Det går rigtig meget ud over de små ponyer og min lille dreng.. Og opstalder vil bare ikke erkende at den hest hun har fået ind er et stort problem!!

Jeg er kommet så langt ud at jeg faktisk overvejer at flytte min dreng til et andet sted.. og jeg har det sådan, at hvis Surprise løber igennem igen så får opstalder et ultimatum, det er mig og Surprise eller den nye hest..

For jeg gider ikke at det skal gå ud over Surprise eller de andre heste bare fordi opstalder skal tjene nogle penge..

Er jeg helt forkert på den??

Ja jeg havde lige lidt jeg skulle ud med smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så løb han igennem .. :(
Kommentér på:
Så løb han igennem .. :(

Annonce