{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ungheste foder
  • #2   30. mar 2012 Der er mange gode produkter. Synes bare du skal søge på nettet eller bedst af alt, snakke med din foderstofforretning. Jeg har erfaringe med et par produkter. Spillers Gro N' Win kan jeg ikke tale godt om, ej heller Tjørnehøj Mølle (generelt) eller EquiFirst Optigrow. Men Brogaarden Fase II og især Suregrow og Nobel Food Avl. Har to 2-års gående ved mig, der får Nobel Food Plag. De får 2 kg pr dag og er ret tynde, så ved ikke hvor godt det er.

  • #3   30. mar 2012 Alle brogårdens produkter er det bedste man kan få :-))

  • #4   30. mar 2012 Hippolyt kan jeg varmt anbefale. Naturmusli eller strukturE

  • #5   30. mar 2012 Jeg er også en af dem der klart anbefaler Hippolyt.. Har selv brugt det i mange år, både til plage og mine voksne heste. Har aldrig haft noget at udsætte på det. Men det er en jungel at finde rundt i...altså bestemmelsen af hvad der er godt og mindre godt. Der er altid nogen der syntes det modsatte end en selv..grundet erfaringer af den ene eller anden slags.

  • #6   2. apr 2012 ja det er ikke til og finde rundt i. Mange tak for jeres svar..
    hilsen mette


Kommentér på:
ungheste foder

Annonce