{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Forkert at spørge om udlån? {{forumTopicSubject}}

Hvis der nu er en annonce på en hest med en hest hvor der ikke står noget om at den udlånes eller ej, er det så meget forkert at spørge om det er en mulighed??

Kan bare se mange gør det, men bliver bare selv så irriteret når folk spørger om man bytter selvom man har skrevet det 20 gange at man ikke gør..

Så tænker i nok, hvorfor ikke bare oprette en søge annonce.. Jo fordi jeg synes mange ikke tager hensyn til de krav man har og de spilder både min og deres egen tid..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forkert at spørge om udlån?
  • #1   6. jul 2012 Hvis der ikke står i annoncen at hesten IKKE udlånes, så synes jeg det er helt iorden at spørge =)

  • #3   6. jul 2012 Hej!!

    Hvem skader det at spørge? Det kan godt være at de for 20 beskeder om det samme emne, men så er det annocenren selv der har lavet den fejl og det er jo fresempel ikke din skyld fordi du gerne vil vide noget mere;)


  • #4   6. jul 2012 Enig med Ditte P, hvis der ikke står noget om det i annoncen syntes jeg at det er helt ok at spørge, da det jo kann være at vedkommende ikke selv har tænkt på det som en mulighed. Men står der i annoncen at der ikke udlånes, så skal man ikke spørge smiley

  • #6   6. jul 2012 Hvis man sætter sin annonce under SÆLGES, så synes jeg det siger sig selv, at hesten ønskes solgt og ikke udlånt. Jeg kan godt forstå, at mange annonceindrykkere er død-irriteret over alle de "Udlånes den?" kommentarer smiley

    Og ja, kan kun tilslutte mig - det er meget meget irriterende, at folk skriver "Bytter du?", når man højt og tydeligt har skrevet i annoncen - BYTTER IKKE!


  • #7   6. jul 2012 Jeg sys endelig det okey og spørger for ser tit at folk nogle gange faktisk godt vil udlåne men ikk har tænkt der var interesse for det..

    Men jah hader folk som spørger om man bytter eller udlåner nå man har skrevet at man ikk gør


  • #8   6. jul 2012 Hvis det ikke står direkte i annoncen om den udlånes eller ej, er det da helt fair at hører til muligheden..

  • #9   6. jul 2012 Jeg er selv på udkig efter en hest jeg kan låne, finder jeg heste interessant men det står i annoncen den ikke udlånes, så kigger jeg selvfølgelig videre og spørger ikke, finder jeg derimod en der er interessant og der ikke står noget, så sender jeg en privat besked til ejer og spørger smiley

  • #11   6. jul 2012 Jeg vil sige at når nu vi ikke har et direkte område på marked der hedder udlån er det da fint at spørge i en salgsannonce. MEDMINDRE der højt og tydeligt står den ikke udlånes..

  • #13   6. jul 2012 det kræver kun få tast af sælger at gøre opmærksom på at hesten ikke udlånes - hvis man som interesseret i hesten ikke spørger, så får man heller ikke noget svar. Men forstår ved gud godt irritationen over der bliver spurgt til det 20 gange på en annonce - en gang nej tak til udlån kan vel forstås smiley

  • #14   6. jul 2012 Det er ikke forkert at spørge, men jeg ville selv blive mega irriteret om jeg skrev intet udlån, og mange spurgte... For det er MANGE der spørger, selv om man skriver både i annonce og 10 kommentarer at "NEJ, hesten udlånes IKKE"... Så om jeg må sælge en hest kommer jeg til at skru af kommentarfeltet og ignorere beskeder ang udlån... Ser mange gør det samme, når de har gode heste, for folk spørger om og om igen...

  • #15   6. jul 2012 Er nemlig også selv meget imod det, jeg synes det er forkertog sys selv det er irriterende hvis folk spørger.. men nu er der bare ikke en salgsrubik med udlån.. har også henvendt mig til hestegalleri ang dette..

Kommentér på:
Forkert at spørge om udlån?

Annonce