{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.003 visninger | Oprettet:

Equsana/Tjørnehøj foder {{forumTopicSubject}}

Er det nogen der kan give mig en forklaring på hvorfor dette IKKE skulle være godt til hestene?

Bruger compete til min 4 års i træning og Breeder til min 2 årig.

Min 2 års er ikke vokset som hun skulle og jeg føler ikke rigtig de er dækket ind som de måske burde

Derfor mit lidt underlige spørgmsål..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Equsana/Tjørnehøj foder
  • #1   15. jul 2012 Jeg har aldrig hørt noget dårligt om det. Bruger selv Cool Performance til en af mine.

• #2   15. jul 2012 Cool Performance er tilskudsoder ikke? Hvad giver du så udover det?

• #3   15. jul 2012 har altid fodret med tjørnehøj mølle/equsana smiley
    har skiftet mellem en del alt efter hvad min pony har/havde brug for og har ingen klager smiley

• #4   15. jul 2012 Nej, det er et færdigfoder til heste, der har det med at være lidt tændte.

• #5   15. jul 2012 Jeg bruger recover til min gamle og pony müsli til min 8 års og de fungerer rigtig godt på det. Min unge har meget mere energi og pænere figur end da han fik brogården eller st. hippolyt smiley

• #6   15. jul 2012 vi bruger alle ude på østergård foder fra Equsana smiley
    Bailey har fået foderet i 2 år nu, og jeg er ganske tilfreds smiley

• #7   15. jul 2012 Jeg er lige stoppet med det da min unghest for det første skulle have rigtig meget af det for at være dækket ind også at de steg 24kr da de skiftede navn. Så nu bruger jeg St Hippolyt

• #8   15. jul 2012 Jeg bruger Super Plus müslien (fra det tidligere Tjørnehøj Mølle) til min plag på 2 år, og hun fungerer rigtig fint på det! Jeg synes også selv det er super fint, og jeg kan godt lide, at der er så lidt stivelse i (kun 9%).
    Hvis man sammenligner med andet foder til plage, ser jeg ofte at der er væsentligt mindre stivelse i Super Plus. Og når man sammenligner med det populære Suregrow fra Brogården, kan man faktisk se, at de næsten indeholder det samme og har næsten de samme mængder. Faktisk har Suregrow mere stivelse (12,5%, hvor Super Plus har 9%) og mindre lysin (kun 1,9%, hvor Super Plus har 13,9), for at tage et par relevante eksempler, når man snakker om plage..

Så nej, jeg kan ikke se, hvorfor det ikke skulle være godt - jeg er i hvert fald SUPER tilfreds smiley

• #9   15. jul 2012 I GAMLE dage var der meget melasse i deres foder. Der er nogen, der ikke følger med, så de tror stadig, der er det.

Derfor ! I deres balance er der 7% sukker. Intet korn.

• #10   22. aug 2012 Lige præcis Lone...
    Equsana har ry for at indeholde meget stivelse og sukker... Før i tiden ville jeg aldrig bruge det, men nu bruger jeg det til mine heste...
    Det med mængden man skal give dem kommer absolut an på om man vælger en fuldfoder eller en tilskudsfoder, og får man lagt foderplan inde hos dem har de tendens til at lægge foderplanen så de får mest muligt kraftfoder ved kun at give dem 5-7 kg grovfoder... Giver man mere grovfoder kan mængden af kraftfoder nedjusteres, jeg giver mine 500 g rocky og så 12-15 kg grovfoder, hvor equsanas foderplan nok ville sige 7 kg grovfoder og 900 gram Rocky...

Kommentér på:
Equsana/Tjørnehøj foder

Annonce