{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Heste priser for tiden? {{forumTopicSubject}}

Hej hvad tro i jeg kan få for min hest? Aner ikke hvordan priserne ser ud, vil høre om i har et bud? (-:

ANNONCEN:
Nye billeder kommer, dem på profilen er 1-2 år gamle.

Mango Chutney er 142, i god form hoppe og 3 år. Hun kan alt, og er perfekt til dem der gerne vil have lov selv at forme deres egen ride hest. Hvad enten de ønsker selv at tilride den eller jeg gør det før salg GRATIS. Jeg og 4 børn har sammenlagt været oppe på hende 20 gange nu.
HUN EGNER SIG TIL: Børn, som voksene, stævner som hygge hest, rideskole om privat, Dressur, spring og skovtur. Mango har ingen grænser og er MEGET stabil. Er også særdeles velegnet som kørehest, særligt hendes gode hoved er en stor fordel. Hun er tilvendet forskelige horesmanship trænings former, da det er det jeg fortrækker.
Skriv Hvad du ønsker så må vi sammen finde ud af om hun egner sig.

Mango er en meget særlig hest, jeg har en stor familie og er den eneste der rider særligt. Derfor har det helt fra starten været prioriteret meget højt at hun har skulle kunne passe sig ind. Være en udfordring for mig, finde sig i min søsters mange påfund, håndteres af mine forælder, og være blid som et lam i det sekund små børn nærmer sig.
Mango er en charme trold af de helt store, kommer altid løbende når man kalder og elsker opmærksomhed og arbejde!
Det er med tungt hjerte vi må skilde os af med hende, men da heste flokken bliver for stor er det en nødvendighed.

LYDER HUN SOM EN MULIGHED? SÅ LÆG VIDERE HER!!
Mango er fød og opvokset hos mig. Det har det fra starten været mit mål at lave en hest "der kan ALT", og det kan hun. Hun kan alle basale ting. Ud over det har hun kvalifikationer til meget meget mere. Hun er 1000% sikker, intet kan skræmme hende, hun har helet fra første dag været vandt til dyr, menesker, bør som voksene, gang i den med masser af heste og ikke mindst alt hvad andre heste kan være bange for. Har trænet med hende ved larm, plastik, trafik og meget meget mere, har ikke de sidset 2 år oplevet at hun har været bange for noget, har hun kigget på det så takler hun det med ophøjet ro og nysgerrighed.
Hun har været løssprunget, er vand til at udstyr, også sele tøj. Jeg, min søster og mine små niecer og nevøer har været oppe på hende ca 20 gange. Hun har aldrig været bange.
*Mere tekst kommer*

Vi glæder os til at høre fra jer (-:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Heste priser for tiden?
Kommentér på:
Heste priser for tiden?

Annonce