{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rollkur og epona
  • #2   17. aug 2012 syntes bestemt ikke de skal slette dem.. så længe de ikke selv vil fjerne den har den da ret til at blive.. og nu er vi jo også mange der har set den! smiley

• #3   17. aug 2012 Synes absolut at det er for dårligt af IOC at ville lægge sag an imod de to, når det blot er journalistik og de bare forsøger at få en god historie. Hatten af for at de forsøger at kaste lys over alle de forfærdeligheder de "store" heste udsættes for af deres "stjerne"ryttere. Jeg håber, historien tager en anden vinkel og får gjort noget ved brugen af rollkur.

• #4   17. aug 2012 - og før det bliver overholdt smiley

• #5   17. aug 2012 jeg havde slet ikke set det var blevet filmen, kun set billederne. Godt vi har Epona!

• #6   21. aug 2012 Hun er virkelig mongol at høre på.. først siger hun hun gør det et minut. så to. måske tre. hun aner ikk hvor lang til. Så siger hun bagefter at hun ikke ved om hun gør det i et kvarter i træk for "tiden flyver når man har det sjovt"

Så siger hun til en clinic at hesten har ørene fremme - og man kan tydeligt se de hænger ud til siden og den blå tunge hænger ud af munden på den. Sådan ser en hest åbenbart ud når den er glad.

Så siger hun også at det handler IKKE om at trække hesten i den holdning - hvor efter man ser en hest der virkelig bliver hevet for groft i holdning mens den værger med hovedet for at slippe fri.

Hun er nok et af de mest modsigende mennesker jeg længe har hørt på. Har lige spildt 5 minutter af mit liv -.-

Kommentér på:
Rollkur og epona

Annonce