{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.485 visninger | Oprettet:

Stakkels lille føl {{forumTopicSubject}}

Kort fortalt
skulle ud og give en ormekur til en hest jeg skulle låne af en bekendt
Da jeg køre ind i indførelsen,ser jeg et føl ligge i en kæmpe mudderpøl på marken,kan se den sidder fast,vi kæmper for og få den op men den er afkræftet,endelig får vi den fri den fryser
Og ryster over hele kroppen
Den er så tynd og fuldt med sår over alt,vi får den ind og tørret og lagt tæpper på den
Vi bliver enig om den ikke skal blive på stedet da den ser forfærdelig ud,ringer til ejer om vi ikke må tage den med hjem,efter flere disko får jeg lov og få den med
Vi får den i lastbil og kørt den hjem,den er virkelig afkræftet og synker mange gange knæene.
Hele natten kæmper vi for den,den kan ikke stå op,den ligger bare i boksen,den prøver et par gange og rejse sig op men ikke den vælter bare rundt i boksen,den får alt det hø den kan spise mens den ligger ned og får tilbudt vand hele tiden og en håndfuld foder.
Heldigvis står hun op til morgen Og dyrlæge kommer,den har lungebetændelse,virkelig udmagret så dyrlæge er chokeret og vil ha kontakt til tidligere ejer,den får lagt drop med sukkervand,og pencelin og nu krydser vi fingre for hun overlever,hun får alt hva hun kan få af hø vand osv
Som dyrlæge siger var hun en dag fra døden
Så alle i rare mennesker vil i ikke krydse fingre for hende
Hun er kun 4 mdr og mistede sin mor tidligt,og har selv skulle tage vare på sig selv,hvor skær det altså bare i ens hjerte,at folk ikke passer på sine dyr : (

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stakkels lille føl
Kommentér på:
Stakkels lille føl

Annonce