{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.057 visninger | Oprettet:

Rytter og færdselsloven {{forumTopicSubject}}

Ja god aften HG
Jeg står og skal til teoriprøve i morgen og sidder derfor og tager teoriprøver på nettet.
Nu har jeg så lige haft et billede med 2 ryttere på, hvortil et spørgsmål er om man skal være opmærksom på gående. Jeg tænker, nej det skal man da ikke?

Det er så åbenbart forkert for prøven siger at færdselsloven siger at en rytter bliver betegnet som en gående?

Jeg har ALTID været 100% sikker på at en hest bliver betegnet som et køretøj og en rytter derfor er fører af et køretøj og IKKE en gående? Er jeg bare helt forkert på den eller?

Jeg har lige fundet et stykke i færdselsloven som siger at "færdselsreglerne for kørende gælder i den udstrækning de kan anvendes også for ridende samt dem, der fører heste eller kreaturer?
Hjælp mig lige HG
Hvad er rigtigt her?

God aften til jer alle smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rytter og færdselsloven
Kommentér på:
Rytter og færdselsloven

Annonce