{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Back on track, hvornår?
  • #1   7. dec 2012 Er det ridegamacher eller staldgamacher?

Ridegamacher ville jeg bruge på folden og staldgamacher i boksen.

Altså én af delene, ville nok ikke bruge begge dele. Jeg har hørt man skal starte stille ud med Back On Track; at det skal trappes op og ikke "bare" smide det på i mange timer ad gangen

• #2   7. dec 2012 Jeg har købt hasebandagen til min gamle spathest, han har dem på om natten i boksen...

• #3   7. dec 2012 Back ón track skal bruges om natten i boksen .. Anset end det er ridehemacherne self smiley

Har selv en hase gemache derfra

• #4   7. dec 2012 OK, tak - så I anbefaler staldgemacher om natten i boksen? Kan hun ikke have dem på en hel nat fra starten af, eller hvordan har i så gjort det?

• #5   7. dec 2012 Er det bedre at bruge almindelige staldgemacher om natten i stedet for Back on Track? Og kan I så anbefale et mærke, og nogen de gerne må have på hele natten i boksen smiley

• #6   7. dec 2012 De første 3-4 dag e 4 timer og ellers kan de stå med dem hele natten smiley
    kan helt klart anbefales!
    Min bruger back on track dækken, og han er blevet meget mere frisk og glad smiley

• #7   7. dec 2012 Jeg kan også anbefale stald gamacherne, men jeg vil også anbefale af spørge forhandler om hvor meget tid du skal starte med. Jeg købte mine ved BOT leverandøren og hun sagde at jeg skulle starte med 30 min og efter et par dage trappe op osv. osv.

Men held og lykke med at finde det der fungere til din hest

• #8   7. dec 2012 Jeg bruger også back on track både stald gamacher og andre ting,det kan klart anbefales.jeg ville starte med at lade dem sidde på i 3 timer og gradvis øge tiden . Held og lykke med dem smiley

• #9   7. dec 2012 Jeg har lånt et par Back on Track staldgemacher af en i stalden, så hun har fået dem på nu smiley Jeg er meget spændt på om det kan hjælpe hende...det håber jeg smiley Hvis de virker, så må jeg ud at købe nogen til hende.

• #10   7. dec 2012 Kan helt klart anbefale staldgamacherne - jeg startede med 2 timer, i 2 dage og så trappede jeg 2 timer op og så i 2 dage igen, og så stod hun 2 timer igen og så videre . Men det var med anvisning fra dyrlægen smiley så snak med din dyrlæge eller en forhandler .

• #11   7. dec 2012 Jeg kan ikke li dem til stalden. Men bruger så ridemodellen istedet. Så kan jeg os bruge dem når jeg er ude og ride lange turer.
    Syns de har nogle fantatiske ting.
    Men ellers hvis hesten står på boks, så natten over. Men jeg startede op med at bruge dem 30 min hverdag også fylde 30 min mere på i 5 dage. Men det er forskelligt

Kommentér på:
Back on track, hvornår?

Annonce