{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.111 visninger | Oprettet:

Forstoppelse og kolik {{forumTopicSubject}}

Hej, Da min hest i går fik en alvorlig forstoppelse, der i sidste ende uløste sig til en form for kolik. Har jeg nogle spørgsmål ang fodring. Jeg håber i kan hjælpe mig.

Som sagt, igår opdagede jeg at der var noget helt galt med min hest. Han smed sig ned, rullede sig, skrapede i jorden, stillte sig i en underlig "tisse stilling" uden han skulle tisse. Vi fik hurtigt fat i en dyrlæge, der gav ham smertestilende. Han fik det bedre... men efter vi havde spist jule maden gik jeg ned for at se til ham et par gange. I starten var alt okay, men ligepludselig begyndte at han smide sig ned, og fik en utrolig tung vejrtrækning.
Dyrlægen kom igen, og han fik nu tilført olie ind gennem næsen. Siden har jeg set 4-5 portioner afføring i hans boks. Og i løbet af natten har vi været oppe, for at se til ham og få at skridte med ham.
Hans smertestilende er nu udløbet, og han viser ingen symptomer på sygdommen længere. (eller endnu?!?)
Men nu kommer mit spørgsmål... hvad må han spise?
Har netop smidt ham på folden, hvor han spiser lidt græs toppe, men dem er der ikke særlig mange af, da folden mere eller mindre er en stop mudderpøl pga sneen.
Håber i har haft en bedre jul end mig, og at i kan og vil hjælpe mig lidt på vej, mvh Laura smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstoppelse og kolik
Kommentér på:
Forstoppelse og kolik

Annonce