{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.104 visninger | Oprettet:

Skuffet over hestegalleri {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg været på siden her siden den startede og aldrig har folk været SÅ egoistiske og "højrøvet"..
Der bliver ikke skrevet i emnerne og/eller kommenteret nye albums..

Hold da op hvor er det emsigt..

Er det generelt sådan eller har jeg bare været uheldig?? :S

God dag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skuffet over hestegalleri
  • #1   21. maj 2013 Du har helt ret!

• #2   21. maj 2013 Du er ikke den eneste :i

• #3   21. maj 2013 Jeg synes de fleste emner bliver besvaret.. Der bliver jo oprettet en maaaasse fotoalbums hver dag - folk kunne jo ikke lave andet end at se og kommentere de albums..

• #4   21. maj 2013 Jeg er sur over at der ikke er en enig knap til forumemner! smiley

• #5   21. maj 2013 Syntes da de fleste emner på forum bliver besvaret. Angående fotoalbum så bliver der oprettet så mange at det kan være svært at kommentere på dem. Samtidig syntes jeg enlig også det er helt i orden folk ikke kommentere smiley

• #6   21. maj 2013
    Jeg gider ikke skrive noget i albums eller videoer, bare for at skrive noget. Eftersom jeg syntes 90% af ridningen er grim, så gider jeg ikke kommentere den, da man ikke får noget positivt ud af at sige negative ting - folk tager ikke imod konstruktiv kritik.

Og at skrive "flot hest" bare for at skrive flot hest, nej tak. Hader selv den kommentar, da den virkelig virker som om man bare har skrevet det, da man ikke vidste hvad man ellers skulle sige.
    Det er møg overfladisk og kedeligt.

• #7   21. maj 2013 Synes altså altid at der bliver svaret i forumemner? Der har aldrig været mange der har skrevet i fotoalbumer.

• #9   21. maj 2013 Synes da det er en underlig 'holdning'? smiley
    Man skriver jo kun til ting, hvor man har noget at sige. Hvis du smider et indlæg ind i forum, jeg intet har at skrive til, så kommenterer jeg det jo selvfølgelig ikke? Og samtdigt - har du et fotoalbum og/eller video som jeg ikke har behov for at se og skrive til, jamen så gør jeg det jo heller ikke...

Men hold da op hvor må jeg være 'emsig' så smiley

• #10   21. maj 2013 Det må man da vel selv bestemme;-)
    Jeg gider ikke sidde at kigge albums igennem.
    Jeg ser de albums mine venner herinde sætter ind og nogle gange ser jeg en video, som jeg lige har lyst til at kommentere, men syntes da ikke det er noget man skal gøre?
    Forums syntes jeg da stort set altid bliver besvaret, jeg ser godt nok ikke særlig mange, som ikke bliver besvaret?:-)

• #11   21. maj 2013 Jeg gider ikke sidde og kommentere i alle de fotoalbums der bliver oprettet - har også et liv ved siden af hestegalleri og hestene.

Og som alle andre siger, så synes jeg at størstedelen af alle emner herinde bliver besvaret? Det er godt nok ikke ofte at jeg falder over et 15 minutters gammelt indlæg, som endnu ikke er besværet.

• #12   21. maj 2013 Jeg gider ikke bruge min tid på at kommentere en masse fotoalbums hver evig eneste dag. Jeg går ikke op i sådan noget - jeg vil hellere kommentere emner osv.

Men ja.. HG har ændret sig ufatteligt meget på mange områder - det har du helt ret i! smiley

• #13   21. maj 2013 gider ikke kommentere div albums herinde for generelt er mange af dem jo ens. ens ynglingsheste, stævne billeder mm og ærligt, den slags interessere mig ikke en dyt..en hest til stævne er en hest til stævne uanset hvem rytteren så er, forums synes jeg bliver svaret hurtigt herinde. jeg selv skriver kun svar til de emner der har interesse, ellers skulle man jo bruge 48 timer i døgnet herinde.

• #14   21. maj 2013 Er helt enig med TS smiley

• #15   21. maj 2013 Jeg ved ikke, om min fornemmelse er korrekt, men ikke desto mindre har jeg en fornemmelse af, at aktivitetetsniveauet på HesteGalleri generelt er faldet markant, siden sitet skiftede layout. Det er min fornemmelse, at mange har svært ved det nye layout og ligesom har opgivet, før de nåede at lære det...

Hvis der ikke bliver kommenteret i et emne eller et fotoalbum, tror jeg ikke så meget, det handler om, at folk er "højrøvede" for nu at bruge dit eget udtryk, men mere om at der ikke længere er så mange og så aktive folk herinde som tidligere, og så har jeg det i hvert fald også selv sådan, at jeg ikke kommenterer i en tråd, medmindre jeg føler, jeg kan bidrage med noget. Det der med at kommentere bare for at kommentere, er jeg ikke til. smiley

• #16   21. maj 2013 Jeg er rimelig enig med Louise!
    Dog, er jeg dog mere aktiv nu end jeg var før pga. de der nonfikationer osv. smiley

Jeg gider bare ikke kommentere noget jeg ikke kan bidrage med. smiley

• #17   21. maj 2013 enig syntes godt nok folk her inde er ved at være grove både i sprog og andet

• #18   21. maj 2013
    Jeg tror bare man når til et punkt, hvor man har snakket om et emne mange gange. Der er flere emner, der for mig og se er ved at være uddebatteret. Fx join up, der gider jeg ikke deltage i en meget lang debat.

Eller bare mange af de andre emner som man har gennemgået 117 gange.

Også er jeg også mindre aktiv, fordi jeg er blevet mere moden og har andet og tage mig til. Ligesom jeg ikke er en lille hidsig prop længere der skal kommentere alt og vælger sine kampe med omhu.

• #19   21. maj 2013 Hmm, vil delvist give TS ret. Synes at der bliver svaret alt for lidt på forumer hvor folk ikke kan rette eller diskutere.

Hvis der bliver oprettet et forum om en der vil købe glidetøjler er der markant flere svar end hvis der er en der vil købe fx. ridehandsker, da folk tror de skal ytre deres mening selv hvis de ikke er spurgt.

Hvis folk kan virke bedrevidende eller rette/hakke på andre, bliver det gjort.

Ligesom med fotoalbummer, hvis de kan rette på vedkommendes ridning eller oprette et forum om hvor skrækkelig den er, så gør de det. Men hvis det bare er ganske almindelige billeder foldheste, er folk ret ligeglade ...

• #20   21. maj 2013
    Ja, jeg er som regel ret ligeglad med ganske almindelige foldbilleder - også ridebilleder for den sags skyld. Hvad skal folk skrive? :o)

Flot hest? Sød hest? Den hygger sig ser det ud til? For mig og se overfladiske kommentarer, som folk bare skriver, for at skrive noget.

Vil hellere have få kommentarer også have nogle fyldige kommentarer man kan se folk har brugt tid på, end to sider med beskeder alle " flot hest ".

For jeg kan sagtens se, at folk nok ikke syntes det er skide spændende med en hest der render rundt på folden - intet nyt på vestfronten der, det er bare en hest.

• #21   21. maj 2013 Altså nu kiggede jeg lige hurtigt i din profil, og hg, er da så vidt jeg ved ældre en 2010, hvor du blev oprettet. Hvis jeg ikke tager meget fejl er jeg da selv oprettet i 2008.

Og nu kan jeg ikke lige se med fotoalbums, men den sidste hest du selv har kommenteret på var i februar...
    Så måske man burde feje for egen dør først? smiley

Desuden finder jeg det ikke som et problem, gider ikke kommenterer på noget jeg ikke finder interessant...

• #22   21. maj 2013 Hvis det er på denne profil du mener du var her fra starten af, vil jeg give natascha ret i at HG er ældre end 2010. Selv er jeg oprettet i 2006 smiley

• #23   21. maj 2013 Jeg gider ikke kommentere på fotoalbums, medmindre jeg falder over et, som er virkelig godt. Som Krikken bryder jeg mig for det meste ikke om den ridning, som bliver vist, og skulle jeg kommentere, ville det næppe blive særlig positivt. Så jeg vælger at lade være....

Mht besvarelse af forumemner: jeg skriver i de emner, hvor jeg synes jeg har noget at bidrage med. Er det et emne, som ikke interesserer mig, eller som jeg ikke ved noget om, kan jeg ikke rigtig se fidusen i at skrive noget.

Jeg er relativt aktiv herinde og bruger aaaaalt for lang tid på at skrive ting og sager, og "passer" de tråde jeg er involveret i.....

• #24   21. maj 2013 Natascha > Min gamle profil er slettet frk smart smiley ss
    Og jeg kigger heller ikke på hestene, men svarer gerne i tråde og kommenterer efter behov..
    jeg bruger HG meget lidt.

• #25   21. maj 2013 Enig med Krikken smiley Synes det er et større problem, at folk er så ukritiske, usaglige og fordømmende.

• #26   21. maj 2013 Camilla: Så så.. Ingen grund til at blive uhøflig! Hvordan skulle jeg kunne vide det? Jeg holder mig bare til faktaerne smiley Og nu vil taler om tonen, husker vi lige at feje for egen dør først...

Og hvis du alligevel kun bruger hg relativ lidt, hvad er problemet så? Der er jo nok flere der bruger hg relativ lidt, og derfor ikke kommentere osv. på fotoalbums.

• #27   21. maj 2013 TS
    Forstår ikke hvorfor du mener at alle andre skal være meget mere aktive og alt muligt, når du selv bruger det meget lidt? Burde den ikke gælde begge veje så? Eller bare lade folk selv om at bestemme hvor aktive de skal være. I stedet for at en som selv ikke rigtig bruger det, sidder og beklager sig over at andre heller ikke gør???

• #28   21. maj 2013 Når man kan se 100 har kigget og ikke en skrevet.. så er det da pisse trist..
    Jeg kigger ikke ret tit, så kan ikke se fejlen smiley

• #29   21. maj 2013 Lisa-Maria: Ja så er det ikke kun mig der så det smiley

• #30   21. maj 2013 ^^ Men hvad er pointen med "at kaste med sten, når du selv bor i et glashus"??

• #31   21. maj 2013 Du er altid god for en diskussion hva

• #32   21. maj 2013
    Alle andre kommentere også efter behov - præcis lige som dig, så hvad klager du over? Folk kommentere jo bare det de syntes er relevant og kommentere og hvis det kun er 10 albums om året, så er det sådan det er.

• #35   21. maj 2013 Det er da nærmere egoistisk at brokke sig over, at folk ikke kommenterer ens fotoalbum eller emner, når man ikke selv er særlig aktiv.

• #36   21. maj 2013 ^^ Altid! Så længe du bruger det sprog er jeg frisk, og så hold dog op med at være så flabet...

• #37   21. maj 2013 Wow en opførsel smiley
    Hvis du ikke engang selv kommenterer spor meget i albums, hvorfor regner du så med at vi andre gør det? smiley

• #38   21. maj 2013 Du er da godt nok dobbeltmoralsk, hva? Fej lige for din egen dør, inden du begynder at feje for andres. Hvis du vil have det skal ændres og du er utilfreds med det, så let dog røven og gør en indsats selv!

• #39   22. maj 2013 Hvis det er dit største problem, har du det alt for nemt..

Dobbelt morale, er jo bedre end ingen.
    Ingen er vist højrøvet, men du er brokrøvet.

Bare fordi andre ik sidder og venter på at kommentere nye albums.

• #40   22. maj 2013 Man kan ikke forvente at folk gør noget, hvis man ikke selv vil bidrage. smiley

Kommentér på:
Skuffet over hestegalleri

Annonce