{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

Må altså lige ud med min vrede!! {{forumTopicSubject}}

Her idag var jeg ude og ride på min 5 årige Jackmann, det skal lige siges at han godt kan være lidt vågen på tur. Men så red vi altså langs vejen, og lige da der så køre en bil forbi viser det sig at være sådan en idiot som knalder speederen i bund lige når han køre forbi os. Nu er Jackmann heldigvis trafiksikker og fik bare et lille chok, men han kunne da ligeså godt have kommet til at hoppe ud på vejen! Altså hvad tænker folk dog på, synes de at det kunne være sjovt hvis man faldt af? Jeg har også prøvet hvor der kørte nogle forbi mig og min mor da vi red som ligefrem dyttede. Sådan noget kan altså virkelig gøre mig sur. Ondskyl men jeg måtte altså bare lige komme ud med min frustration.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Må altså lige ud med min vrede!!
  • #1   11. jun 2013 Jeg er helt enig! Det er så respektløst at nogle mennesker ikke tager hensyn til heste og ryttere! Det kunne jo have gået voldsomt galt..

• #4   11. jun 2013 har også selv prøvet det hvor jeg trak en nybegynder og der så kommer en bil op på siden og knalder speederen i bund så ponyen stikker af -.- heldigvis fik jeg styr på den og der skete ikke noget..men nøj nogle folk mangler da lidt hjernekapacitet...

• #5   11. jun 2013 Sådan er det desværre ofte at være rytter i naturen..

• #6   11. jun 2013 Jeg er 110% enig med dig. Jeg kender det alt for godt. Var ude og ride på en hest som var forholdsvis ny i trafikken og det gik super godt. Men så kom der nogle unge i en bil med højt musik også trykkede de hornet i bund. Det endte med at jeg kom på sygehuset med et brækket krave ben. Syntes selv jeg var heldig for hvad nu hvis hesten var rendt ud for han bilen. Hader virkelig sådan nogle typer. Det er så respektløs.

• #7   11. jun 2013 Og har den dag i dag store problemet med min skulder. smiley

• #8   11. jun 2013 smiley

• #9   11. jun 2013 De er simpelthen så irriterende sådan nogen!! smiley
    - Plejer altid at give dem fingeren.. Mest for min egen skyld smiley

• #10   11. jun 2013 Er helt enig! Synes det er virkelig respektløst, og de tænker sig tydeligvis ikke om... Hvad ville de gøre hvis rytteren faldte af og kom slemt til skade? Bare køre videre? Forstår det slet ikke.

Men det var godt der ikke skete jer noget! smiley

• #11   11. jun 2013 Det er så respektløst! Har også prøvet hvor jeg kom ridende, og så satte de sømmet i bund og dyttede de af helveds til. Det kan bare gøre mig så sur!? "#!%#""!##

• #14   11. jun 2013 det er der jeg fryder mig når man har en trafik sikker hest/pony.

Men jeg kunne slagte de idioter der ikke har flere hjerneceller...

• #16   11. jun 2013 Rigtig mange mennesker uden erfaring med heste tænker overhovedet ikke på, at en hest kan blive bange - mange falder det slet ikke ind, at det kan lade sig gøre. Jeg har også mødt en del, der tror, de gør det bedste for hesten, hvis de kører forbi så hurtigt som muligt, så hesten ikke ser bilen så længe. Altså, de kommer kørende bagfra, ser hesten, sætter farten op og kører stærkt forbi, sætter farten ned igen og kører videre. Jeg tror, at i mange tilfælde er det uvidenhed, og ikke uhøflighed, der gør, at folk i biler ikke altid tager hensyn til heste i trafikken.. smiley

• #17   11. jun 2013 sad også bare at tænkte på sygehuset at jeg var så heldig for det kunne ha endt helt galt. Uha jeg kunne slagte sådan nogle mennesker. smiley De gø mig så gal

• #18   11. jun 2013 Sådan nogle mennesker fortjener ikke et sidespejl!

• #20   11. jun 2013 Jeg har også lige redet tur på min gamle dame - og så kommer der en idiot kørende med høj fart (og der er lige blevet lagt sten på vejen så de flyver op når de køre stærkt), som jeg altid gør overfor sådan nogle, så ryster jeg på hovedet idet han kører forbi, tror i så ikke han begynder at dytte, da han er kørt forbi os - jeg vendte mig bare om og begyndte at grine af ham, den gamle dame er nemlig VILDT sikker i trafikken, det var vil nok kedeligt for ham!!!!!! IDIOT!!!!

Men jeg har også prøvet at ride hen over motorvejsbro - og det er den gamle også TOTAL ligeglad med, men så er der en idiot IGEN nede på motorvejen der mener han skal dytte af os - tænk hvis det var en nervøs hest, puha - det ville ikke havde været sjovt!!!!

• #22   11. jun 2013 Du skal have en luftbøsse med og punktere deres dæk, så de kan lære det! Ej, nok lige overdrevet. Men ja, folk kan være nok så respektløse, når det gælder dyr. Men de lære det forhåbentlig den dag, en hest går amok og smadre deres bil. Så er det nemlig ikke sjovt for dem.

• #23   11. jun 2013 Det er virkelig træls når nogle mennesker gør sådan noget ): Har godt nok aldrig rigtig prøvet noget lign. men min papmor har engang redet på en vej, hvor der så kom en traktor bagved som gassede helt vildt op og kørte lige op i røven af min papmors hest. Han blev selvfølgelig bange og satte afsted i galop hvor traktoren bare blev ved med at køre lige i røven af hesten uden at køre forbi.....

• #25   11. jun 2013 Har jeg os prøvet! Dog sad jeg ikke på hesten, men var ude og gå tur.
    Idioten dytter så helt vildt lige ved siden af os, så Landeur hopper ind i mig, og jeg er ved at falde!
    Er du syg jeg var gal på ham idioten i bilen!!!!!

• #26   11. jun 2013 Det nu ikke kun folk i biler der gør den slags..

Jeg red ved en ok. trafikeret vej og så kommer der to idioter af nogle drenge på cykel. de "sniger" sig ind på os og bremser hårdt op lige ved siden af os så cyklen larmer og laver bremsespor..

Heldigvis ænsede hestene dem ikke et blik.. men jeg skal love dig for det smørrede smil forsvandt da jeg fik øjnenkontakt med dem!.
    Sådan nogle små røvhuller der KUN gør det for at skræmme hestene.. Idioter!! føj hvor kan man bande over sådan noget!

• #28   11. jun 2013 ude ved mig var der i en periode nogle polakker der arbejde i en grisse stald, de skulle også altid køre ultra stærkt. Nu var det heldigvis nogle trafiksikre heste jeg red på dengang, så jeg vinkede bare når de kørte forbi, efter få uger tog de farten næsten helt af når de skulle forbi mig, for de skulle jo vinke tilbage smiley

jeg var også engang ude og ride med en veninde og hende mor, hendes mor red altså shire på 207 i stang, det var satme en mand der kørte ind i bagbenet på den, heldigvis skete der ikke noget men han kunne da sagtens ha fået sådan et par bagben i fjæset. ¨

Men ja der er desværre mange der skal være smarte eller bare ikke tænker over det. ved mig er folk selv de unge drenge generelt rigtig gode til at vise hensyn smiley

• #29   11. jun 2013 Gisp!!, det er sket før..
    sikke en motorbølle, av for katten:/

• #30   11. jun 2013 Har også prøvet biler dytter:-/ og cykelister komme med fuld fart uden af vise hensyn:-/

Kommentér på:
Må altså lige ud med min vrede!!

Annonce