{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.065 visninger | Oprettet:

mia F
mia F
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Ridning, 4 årig {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Sagen er den at min datter på 4 år, meget gerne vil gå til ridning, eller hun vil meget gerne ride.

Så tænkte om der var nogle herinde, som kunne anbefale et sted, hvor hun kunne få lidt hygge med nogle heste/ponyer. Vi bor på Fyn, ud mod Kerteminde, men er villig til at køre lidt for det.

Det må meget gerne være, så hun kan ride lidt, men også så hun kan komme til at gå i stalden og nusse om hestene.

Håber nogle af jer, kender et godt sted.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridning, 4 årig
  • #1   16. jul 2013 I silkeborg på Silkeborg rideklub har vi sådan nogen hold for de helt små - men det nok lidt langt smiley

• #2   16. jul 2013 Synes I skal tage ud til en rideskole og snakke med dem - er ikke kendt på Fyn, men der er helt sikkert nogle indenfor en hvis radius. Men det er nok det bedste I kan gøre, hvis I ikke kender nogen, der har tid og mulighed for at introducere hende lidt smiley på rideskoler er der jo også et socialt aspekt, som rigtig mange børn sætter stor pris på. Og specielt indenfor ridesporten er det rart at have nogle "ligesindede".

• #3   16. jul 2013 Jeg startede med at ride som 3-årig, de første mange år foregik på Sandrum Rideklub, hvor jeg virkelig fik mod på det. Ved de stadig har en af underviserne fra dengang smiley

• #4   16. jul 2013 Har du evt. overvejet en part, for på rideskolerne er det sjældent muligt at man kan gå og nusse og hygge om hesten..

Min niece på nu 8år har i hvert fald nydt at have sin egen lille shetter at tulle rundt om de sidste 2år, hun både springer og tog sin første galop på ham igår, tror aldrig hun var kommet så langt på en rideskole for hun kan slet ikke klare at blive presset

• #5   16. jul 2013 I min rideklub børkop rideklub (bkr) har vi om fredagen begynderhold det er jo for dte meste de lidt mindre der kommer der så har vi hjælpe piger der hjælper med at sadle op og trækker (jeg er også selv hjælpe pige) I kunne jo prøve at kigge på hjemmesiden og se om dte var noget

• #6   16. jul 2013 I Seden Strandby lidt nord for Seden ligger et privat sted der hedder Søbjerggård der kan man/har man kunne leje/låne heste og ponyer (tror godt man kan leje på dagsbasis) så du kunne jo prøve at snakke med John... Adressen er Søbjerggårdvej 20, 5240 Odense NØ... ellers har seden rideklub halvtimes hold for de små

• #7   16. jul 2013 I nærheden af Kværndrup har min mor en lille rideskole. Hun bruger primært shetlandsponyer og har elever fra 2-års alderen.
    Som en del af undervisningen indgår også strigling og klargøring før/efter ridetimen.

• #8   16. jul 2013 jeg startede med at ride på nordbaggen. adresse: Holmdruphuse 3
    de har ca.20 søde fjordheste. kik gerne forbi min part som står der ude.
    de har både langsomme og hurtige heste. Men hun har jo kun fjordheste.
    de har også en hjemme side: www.nordbaggen.info

• mia F
    mia F Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #9   16. jul 2013 Takker for alle jeres svar. Vi ville meget gerne at hun kom ind i et fællesskab med andre heste piger, måske det ikke ville have den store betydning for hende nu, men det ville det nok om et år eller 2.

Vi er ikke interesseret i at købe part på en hest, da vi overvejer selv at købe. Vi ville bare gerne at hun havde et sted, hvor hun kunne være sammen med andre på hendes alder.

• Bo S
    Bo S Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #10   18. mar 2014 Har nogen adressen på den lille rideskole ved Kværndrup, spørger min datters mor:-) ?

• #11   18. mar 2014 Led efter nogle med en shetlænder som hun kan få part på smiley

Kommentér på:
Ridning, 4 årig

Annonce