{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.878 visninger | Oprettet:

Opstaldning midtsjælland {{forumTopicSubject}}

Hej HG,

Jeg leder efter et nyt sted til min hest på midtsjælland, men jeg synes det er svært at Google mig frem til noget. Måske der er nogle herinde der ved noget smiley

Stedet skal opfylde følgende krav:
- maks 20-30 min kørsel i bil fra Roskilde.
- fuldpas
- 20x60 ridehus + bane (helst spejle i ridehallen)
- IKKE rideskole

Det er faktisk det.
Håber der er nogen der kender noget smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opstaldning midtsjælland
  • #1   16. sep 2013 Jonstrupgård er et super sted. Godt. Nok er der rideskole men de bruger det lille ridehus så det store er der til privat.

• #2   16. sep 2013 havde min hest derude for mange år siden, det er et super godt sted, med gode undervisningsmuligheder også, skov og gode faciliteter. Det ligger i Osted.

• #3   16. sep 2013 Team Cabe i Ringsted.
    Det tager vel omkring 25 min eller lign fra Roskilde.
    Der er fuldpas.
    20x40 ridehus med spejl, samt 20x60 ridehus uden spejl.
    Der er 2 20x60 baner, den ene med fiberbund, samt 20x40 ridebane med fiberbund.
    Der er godt nok ridskole, men rideskolen ligger på den ene side af vejen, ved 20x60 ridehuset og de to fiberbundsbaner, privatstalden ligger på den anden side af vejen, med 20x40 ridehus, og den anden 20x60 bane. Man må godt bruge banerne/ridehuset ved rideskolen, når der ikke er undervisning der. Altså de baner der er ledige på rideskolen må man godt bruge.

• #4   16. sep 2013 Tak for svarene smiley

Team Cabe og Jonstrupgaard er super lækre steder, men jeg havde håbet på at finde noget lidt tættere på.

• #5   16. sep 2013 Skrev også kun Team Cabe (hvor jeg selv står) pga. tiden du skrev. smiley

• #6   16. sep 2013 Jeg står på søndergaard hestepension lige på den anden side af vorfru hvis du googler det står der en del om vores faciliteter. En lille super hyggelig gård, hvor der plads til alle, giverr kun 1500kr om måneden og har ingen vagter. Vi hjælper hinanden og giver et nap hvis tingene trænger. Så godt at der ikke lige pt er plads og de fleste har stået der længe smiley

Men du ønsker så også større ridehus. Syntes der var snak om dem lidt længere nede af vejen havde plads, og vist også pænere ridehus. Men sikkert også dyrere smiley kan ihvertfald anbefale området vor frue er super hyggeligt at ride i og ved. Og den anden vej kan man komme til hedeland.

Held og lykke med at finde lige det rigtige sted for jer, aldrig sjovt at skulle flytte sin hest.

• #7   16. sep 2013 Hvad med Hvalsø Rideklub?.. smiley

• #8   16. sep 2013 Jeg giver Tina C ret i at Vor Frue er et dejligt sted at ride, men hvis "dem lidt længere nede af vejen" er Nordmarksgården kan det bestemt IKKE anbefales! Men endnu længere nede ad vejen ligger Hastrupgård og Nygård hestepension (ved ikke om de tilbyder fuldpas) smiley

• #9   16. sep 2013 Uhh christina pas smiley kender dem desværrer ikke blot hørt ad bagvejen de søgte opstaldere. Men ja det med at holde sig til de gode steder. For dårlige steder er der nok af. Men super der flere herude af du kan anbefale.

• #10   16. sep 2013 Tina C:
    Jeg ved nu ikke om jeg kan anbefale Hastrupgård og Nygård, for jeg har aldrig været der smiley
    Men jeg "kender" da flere opstaldningssteder rundt omkring Roskilde, men jeg har ingen erfaring med dem og jeg vil ikke udtale mig dårligt på nettet om dem jeg har hørt dårlige rygter om, for jeg ved jo ikke om det passer når jeg ikke selv har været der.

Ts.: Jeg tror faktisk Dyrings har fuldpas og gode faciliteter. De har vist en annonce på heste-nettet smiley

• #11   17. sep 2013 Tak for alle jeres svar smiley

Har kigget på alle dem I nævner, men det er ikke lige det jeg søger..

Hvad hvis man kører ind mod Kbh, er der nogen der kender nogle private steder der? smiley

Kommentér på:
Opstaldning midtsjælland

Annonce