{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lær din hest tricks
  • #1   7. jan 2014 Kommer an på hvordan hesten er. Jeg har forskellige tricks i gang pt, og Natash siger ikke noget til det eller er forvirret.

  • #2   7. jan 2014 jeg indlære et trick ad gangen, men træner stadig de andre tricks som er indlært smiley

  • #3   7. jan 2014 Jeg har lært min ligge ned og smile på samme tid smiley men der er jo også meget forskel på de to tricks. smiley
    F.eks ville jeg aldrig lære en hest at stejle og ligge ned på samme tid, da der bliver for meget forrvirring og så kan hesten bare stejle imens man er ved at få den til at ligge sig. Jeg synes godt at man kan lære dem 2 på samme tid, men kun his det ene er "let" og ikke et så voldsomt trick smiley


  • #4   7. jan 2014 Jeg træner flere forskellige ting ad gangen. Processen varer længere, men jeg har en mere aktiv og deltagende hest der synes der er sjovt - For så er der en masse afveksling. Dog begynder jeg ikke på for mange tricks ad gangen, men holder et par kørende. Også ser jeg min hest an, synes han det er svært? Så kører jeg ikke for mange tricks ad gangen, men hvis han forstår pointen hurtigt, kan jeg godt lægge et nyt trick ind, dagen efter. Også selvom trick 1 ikke er færdigt.

  • #6   7. jan 2014 Bettemus - Du kan bare ikke helt sammeligne det. Altså både og. Jeg tænker ikke tricks som ryste, kysse og smile og andre nemme tricks.
    Nu tænkte jeg mere at lære hesten at stejle og lægge sig eks. på samme tid. Det vil jeg mene er dumt, da det nemt kan skabe forvirring.


  • #8   8. jan 2014 Det er nok rigtig nok Bettemus, men det er forskelligt fra hest til hest.
    Jeg forsøgte at lære Hakuna at smile og ryste på samme tid. Men i det at jeg tog min finger op før at røre hendes øre, troede hun at hun skulle smile, og der skabte det forvirring ...


  • #10   8. jan 2014 Indlærings teoretisk er det ikke noget problem bare man bruger shapingen korret.

    Træning foregår altid efter Windows princippet..


  • #12   11. jan 2014 Jeg kan sagtens indlære forskellige tricks ad gangen med Rák. Nu er jeg bl.a. ved at indlære ryste samtidig med sidebevægelser og bakke bagfra. No problemo, men det er jo bare min hest smiley

Kommentér på:
Lær din hest tricks

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce