{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.445 visninger | Oprettet:

Aflivning af hest med allergi {{forumTopicSubject}}

Jeg står i den situation at min hoppe på 16 år har fået allergi, hun hoster forår og sommer og troede egentlig jeg kunne holde det bede ved at give hende lungeurter, hun har ikke hostet i 14 dage(hvad vi har hørt) men hun er begyndt at hoste igen nu. Hun bliver tjekket for EMS og chusing i uge 33 da hun har været forfangen for 2 1/2 måned siden..
Jeg er virkelig frustreret, aner ikke hvad jeg skal gøre, jeg er studerende så det er ikke fordi pengene er mange og har den holdning at jeg vil hellere aflive den mens den har det nogenlunde godt i stedet for den skal have det dårligt i lang tid..

Nogen der kan hjælpe mig ved at sætte deres tanker på? Mit hoved er et stort virvar smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aflivning af hest med allergi
  • #1   3. aug 2014 Hvis det var mig ofrede jeg en allergi test på hesten, for at se om det er noget der ville kunne afhjælpes ret nemt smiley

  • #2   3. aug 2014 Det er altid et stort dilemma.. Men jeg ville nu også få taget nogle tests. Min holdning er lidt, at hvis ikke man har råd til dyrlægeregninger, så var det en idé at vente med at få hest, til, at man var sikker på pengene var til det smiley Det er rigtig træls, og vildt mange penge...

    - Dog synes jeg det er en god holdning, at du ikke vil vente med aflivning til, at den går og har det rigtig dårligt. Hesten skal ikke leve for vores skyld smiley