{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.167 visninger | Oprettet:

Lucerne OG fiberpiller? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Min 3 års IC får pt. Equsana Premium Vit som vitamin/mineral og dertil noget Alfa Gold lucerne. Desværre er han ikke så begejstret for vitamin-produktet efter det er lavet til "caps". Der bliver nogle dage levnet noget af det i spanden, fordi det ikke er spændende nok. Derfor vil jeg gerne finde noget andet at give ham.
Jeg regner med det bliver Horselux Multivit samt fortsat Alfa Gold lucerne. Vil det give nogen mening også at give fiberpiller hvis der f.eks. bliver brug for noget ekstra over vinteren? Eller er det ikke godt at give både lucerne og fiberpiller?

På forhånd tak for hjælpen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lucerne OG fiberpiller?
  • #2   30. aug 2014 fiberpiler er et godt valg for at give dem lidt mere til vinter smiley

  • #4   1. sep 2014 Jeg har netop fået øjnene op for Horselux Produkterne, som er billigt og super foder smiley

    Det har en der hedder Horselux Easy hvor der er masser af lucerne alt hvad hesten skal bruge af vitamine og mineraler hertil spædes der op med Horselux Fiber Pellets

    Det er uden stivelse som er et + for mig smiley - Min frieser på 5-600kg skal efter anvisningerne have ca. 5-600g Easy og ca. 500g Pellets pr. dag.

    Der er masser af tyggetid ide der er lucerne i herudover er der de vigtige olier i osv. tror jeg bliver glag for dette foder og min hest ELSKER det smiley


Kommentér på:
Lucerne OG fiberpiller?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce